Gaaf! Wat heb je gekregen? Enig idee wat er mogelijk is met FB Elite? Kan er zo snel online niks over vinden...
De AM plus is gratis voor Elite+ leden. Geen idee wat Elite doet, vast ook gratis seat selection maar weet niet welk type.
Bedankt voor de tip! Op alle 4 de vluchten gratis een AM plus stoel gekregen via de chat, en ook voor mijn vriendin die geen Elite+ is.
@Flying doc , dat heb ik ook gekregen maar als je op de AM site kijkt bij je boeking zie je wel het bedrag onderin staan bij kosten seats. Heb jij dat ook ? Ik was een beetje bang dat ik die wellicht toch afgeschreven krijg van mijn cc. Trouwens deze deal gaat door he jongens!
Dat heb ik ook. Via Twitter is mij dit verteld (@AM_escucha): "We tell you that at the time of booking and appending your frequent flyer number, this will mark your Elite Plus status and with this will be made the assignment without cost. We're at your service." Maar ik denk dat ik @Flying doc advies kan pakken en via de chat het laat doen.
Ik heb van tevoren gevraagd of het gratis was. Dit hebben ze bevestigd en ik heb de chat netjes gemaild gekregen. Waterdicht lijkt me.
Mooi mannen! Achteraf altijd een beetje jaloers dat we ook niet geboekt hebben. But you can't have them all (well, i can but that would not be the best of idea's work and relationship wise )
@JustinCase er zijn nog diverse data boekbaar zie ik in december en januari voor AMS-HAV, € 98 heen, € 97 terug. (O.a. 12 en 20 dec, 18, 19, en 30 jan, en 8 en 18 februari)
Kan jij die nog vinden dan? Ik krijg hem er niet meer uit naar HAV. Anders doe ik die denk ik ook nog een keer
Heb ook nog even geprobeerd te zoeken. De prijzen zijn te vinden in momondo (in hun data-kolommen) maar nergens te boeken. Tenminste, ik krijg het ook nergens gevonden.
Zo, dat is ook weer geregeld. Op mijn vluchten zit ik nu ook in AM Plus zonder iets bij te betalen. Met dank aan SG om te kijken wat de beste zitplaatsen op de toestellen van AM.
Ik heb ook een ticket kunnen boeken voor een vlucht naar PTY. Helaas deed ik niet veel met FB en ben daarom ook Ivory. Daar wil ik nu wel wat meer mee gaan doen. Ik heb van AM chat gehoord dat je minimaal ST Elite dient te zijn. Ik wil nu eigenlijk zo snel mogelijk silver worden om ook voor $750.- aan seats te kunnen reserveren. Ik ben nu AMEX gold en werd laatst gebeld voor platinum. Als ik dat doe dan krijg ik volgens mij 8QF + 3QF die ik al heb, dan dien ik er nog 4 te boeken. Of is er nog een snellere manier? Als ik bijv. een maand na kaartbijdrage AMEX platinum weer downgrade naar gold, dan behoud ik de 8 QF?
Iemand die ook onderstaande error krijgt binnen de 'chat service hours'? Heb meerdere en browsers talen van de AM website geprobeerd, echter krijg continue onderstaande fout.
Dat kreeg ik ook, af en toe proberen, soms doet de chat het wel weer. Kan wel lang duren tot je iemand aan de lijn krijgt.
Wanneer ik op Aeromexico.c om/en mijn boeking wil bekijken (manage my booking), staat er bovenin het volgende: Unknown Payment Problem We cannot recognize some reservation and/or electronic ticket elements. If you have any queries about your reservation, please contact the office (e.g. Travel Agency, partner airline office) that made the reservation and/or issued the ticket. Wel is mijn "Reservation Code" confirmed voor de vluchten en ook vanuit Schipholtickets heb ik de bevestiging + E-tickets ontvangen. Is het verstand om schipholtickets te vragen naar dit probleem?
Ik las daar op fly4free.com iets over. Naar het schijnt heeft schipholtickets een korting gegeven op jouw ticket van 22,50EUR maar is dat ook precies het bedrag dat ontbreekt in jouw booking bij aeromexico. Hoe het op te lossen durf ik niet te zeggen, maar een simpel belletje met Aeromexico moet wonderen doen. In schipholtickets heb ik zelf niet zo veel vertrouwen, maar hen kun je natuurlijk ook naar die niet betaalde korting vragen. zie: http://www.fly4free.com/flight-deal...bbean-from-only-e142/comment-page-5/#comments