@monique Ik en waarschijnlijke vele andere forumleden waarderen je bijdrage op dit forum. Er zijn genoeg mensen op het forum waar je nooit wat van hoort.
Je hebt de afgelopen tijd veel business class deals gepost zoals ex-Dublin en Duitsland. Dit soort deals zijn interessant omdat het positioneren makkelijk/goedkoop is. Deals die starten buiten Europa is voor de meeste gewoon een stuk minder interessant i.v.m. de positionering.
Als er bijvoorbeeld een businessclass deal is tussen de VS en Azië voor <€500, moet je deze vooral hier posten

Tip: Volgens mij ligt de prijsrange voor een businessclass deal op Insideflyer.nl <€1500.
Het zal mooi zijn als je doorgaat met het posten van businessclass deals vanuit Europa. Waarschijnlijk zijn er wel een paar creatievelingen die er nog een flinke TP-run van kunnen maken.
Je vraag over wanneer is het een 'killer deal', is heel persoonlijk. Er zijn mensen die alles uitdrukken in CPM, maar er zijn ook mensen die gewoon naar het prijskaartje kijken. Is de routing het prijskaartje waard? Ja, dan is voor mij een 'killer deal'. Ik zelf val onder het laatste.
Mocht je vragen hebben over bijvoorbeeld het maximaliseren van een tier-point run, stel ze gerust. Actieve leden helpen waarschijnlijk eerder andere actieve leden dan mensen die eens in de twee jaar komen halen.
Klik om te vergroten...