Flying Blue XP Veranderende regels

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door EDUARDUS, 26 sep 2024.

1. Wogie

Wogie Newbie

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Thanks!

2. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    288
    Pppffff flyingblue doet er wel lang over…mijn XP’s van 15 april met Saudia van Jed-Ams, is nog niet bijgeschreven, ruim 3 weken.…die van DPS-JED 14 april wel….daarom kwam ik dan door die 24 XP van Saudia 7 XP tekort voor PFL, op 30 april mijn datum zat ik dan met 1193 XP ipv 1217 XP, dat beteken dat ik in totaal 11 jaar platinum member ben. Ik hoop echt op een snelle handmatig afhandeling van KLM. Zijn er nog meer mensen die zo lang moeten wachten op de afhandeling?

Laatst bewerkt: 7 mei 2025
  3. PieterMaurits

PieterMaurits Blue Tier

Leuk Bevonden:
    166
    Trofeepunten:
    43
    Hier helaas hetzelfde.

Afgelopen tijd vluchten gehad met ITA Airways en Vietnam Airlines, inmiddels 3x gebeld met de platinum service lijn, 2x contact via de mail, 2x in lounge 52 bij de helpdesk geweest en inmiddels ook alweer 3x contact met FlyingBlue zelf. Al vanaf de 1e keer contact zwart op wit bevestiging gekregen dat ik wel de miles/XP hoor te krijgen. Ze krijgen het alleen blijkbaar telkens niet voor elkaar om dit te regelen..

Laatst bewerkt: 9 mei 2025
  4. chawa

chawa Silver Tier

Leuk Bevonden:
    276
    Trofeepunten:
    288
    ik heb gisteren naar het weer bellen eindelijk na 4 weken mijn welverdiende miles en 24 XP gekregen….maar mijn werkelijke status dat het PFL zijn moet is nog niet bijgewerkt gggrrrrrr

Ruut en Ambtenaruh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina