Wat schaft de pot? (aan boord)

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door jphorn, 8 nov 2021.

1. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.767
    Trofeepunten:
    428
    Hahah, dit is ook typisch zo'n opmerking die alleen door Nederlanders / KLM FA's gemaakt kan worden hé :D

Menno vindt dit leuk.
  2. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    539
    Trofeepunten:
    123
    Toevallig niet, ik vloog zaterdag! Dus of de strijker had z'n week niet, of het is een vaker voorkomend euvel ;). Zeer in de verwende first-world problemen hoek, maar in de businessclass mag je wel een net tafelkleedje verwachten vind ik :rolleyes:. Overmorgen terug met AF dus eens zien of zij het er beter vanaf brengen!

3. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.174
    Trofeepunten:
    408
    En toch kan ik Hollandse nuchterheid wel waarderen.
    Juist het correct en overdreven nep vriendelijk hoeft niet.

Maar goed dat zal bij iedereen weer anders zijn en ligt ook vast aan waar je vandaan komt.

jvad vindt dit leuk.
  4. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.767
    Trofeepunten:
    428
    Oh ik ook wel hoor, maar ligt wel een beetje aan de situatie uiteraard. Als iemand 3k voor een business class ticket betaald mag je je soms wel iets 'zakelijker' opstellen.

5. jvad

jvad Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Afgelopen week voor PVG-AMS in WBC vooraf de vegetarisch-veganistische maaltijd besteld (VGML). Ik werd er niet heel enthousiast van.

Het voorgerecht was een salade die werd geserveerd met een salade. Het hoofdgerecht was een eenvoudige couscous met wat groente in tomatenpulp. Wat kruiden hadden niet misstaan om het geheel wat smaak te geven. Het dessert was een bordje fruit.

Hoogtepunt was de lichte maaltijd voor aankomst, door de FA met enige schaamte geserveerd als “Fruit met fruit en fruit”. Dat klopte niet helemaal, want één van de bordjes bevatte ook sla en maar liefst zeven kidneybonen. De twee identieke bordjes fruit waren toevallig ook hetzelfde als mijn dessert bij de hoofdmaaltijd.

Vegetarisch was het wel, maar toch blij dat ik nog wat extra eten in mijn tas had gestoken.

Sluit helaas aan bij eerdere ervaringen hiermee bij KLM (op een vorige vlucht werd het dessert bestaande uit een partje mandarijn en vijf blauwe bessen geserveerd met de opmerking “overeet u niet”). Bij Air France lukt het ze tot op heden wel om van deze maaltijd iets lekkers en voedzaams te maken.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina