Miles&More voert dynamische prijzen in

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door RobertFB, 25 feb 2025.

1. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Wat vele Miles&More deelnemers al vreesden wordt 3 juni werkelijkheid: Miles&More voert dynamische prijzen in en verhoogt het aantal miles dat voor veel bestemmingen nodig is. Tot dusver was Miles&More alleen de moeite waard voor redemptie in intercontinentale Business en First Class awards, vooral vanwege de hoge eigen bijdrage. Het minimum aantal miles voor die bestemmingen wordt nu echter flink verhoogd, tot wel plus 40% voor bestemmingen in Zuid-Oost Azie. Je kan het allemaal nalezen op hun website. Ik ben blij dat ik afgelopen jaar het merendeel van mijn Miles&More miles heb gebruikt, want het is nu het meest onaantrekkelijke programma in Europa geworden. Wat ook niet onbelangrijk is: de bekende (en voordelige) Meilenschnäppchen komen niet meer terug bij Lufthansa, Austrian en Swiss, maar blijven nog wel bij Brussels Airlines, Discover en LOT.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2025
    FlyingNelus vindt dit leuk.
  2. Miya

Miya Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.984
    Trofeepunten:
    253
    Heeft iemand ervaring met F op Swiss te boeken? Wil mijn punten nog even uitgeven voor de verandering komt, zie alleen helemaal geen beschikbaarheid.

Kan het alleen via de telefoon?

3. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.550
    Trofeepunten:
    653
    Dat kan helaas alleen als je Senator of HON Circle bent.

Ambtenaruh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina