Leuke business class fares

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Vliegende_Keep, 13 jan 2023.

1. vlieger76

vlieger76 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    112
    Trofeepunten:
    33
    Ah vandaar.die had ik niet aan zien komen. Bizar dat zelfs flying blue en de Taiwanese nationale maatschappij het Chinese narratief moet volgen.

2. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.400
    Trofeepunten:
    508
    Is niet zo heel bizar hoor, anders trekt China de landingsrechten van die maatschappijen in en daar zitten ze niet op te wachten...

3. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    767
    Trofeepunten:
    123
    Mocht iemand nog een run willen doen om 75 XP’s te verzamelen (en het na mijn post van vanmorgen nog aandurft om met ITA Airways te vliegen:D).

Ticket 1: AMS - MAD KLM economy 22 maart
    Ticket 2: MAD-FCO / FCO-ATH business 22 maart
    Ticket 2: ATH-FCO / FCO-MAD business 24 maart
    Ticket 1: MAD-CDG-AMS economy 24 maart

266 euro voor KLM ticket
    387 euro voor ITA Airways ticket

XP’s: 5 + 15 + 15 + 15 + 15 + 5 + 5 =75

Via google flights gevonden. Overstaptijd is redelijk: 90 minuten in Madrid, 70 beide keren in Rome, en een paar uur in Madrid op de laatste reis terug naar Parijs en Amsterdam. Maar zou dus geen ruimbagage meenemen omdat dit niet kan worden doorgelabeld van de KL naar AZ vlucht.

Ik ga er vanuit dat als je geen ruimbagage hebt en al bent ingecheckt online je niet eerst de luchthaven hoeft te verlaten om vervolgens weer opnieuw door de security te gaan maar gewoon naar de volgende gate kunt gaan.

Wogie, lloydje33 en Ruut vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina