Weet iemand of Privium Excellence eind januari niet beschikbaar is? Ik vind er geen informatie over op de website. Ik probeer een parkeerplaats te boeken en krijg steeds de foutmelding: Sorry voor het ongemak, er is een technische fout opgetreden. Probeer over een paar minuten opnieuw te reserveren. Daarna verdwiijnt de Excellence Parking optie uit mijn app en de website. Als ik opnieuw start, dan kan ik Privium Excellence wel selecteren maar krijg ik weer dezelfde foutmelding. En verdwijnt Privium Excellence weer uit mijn lijst.
*Update: na meerdere crashes en foutmeldingen via verschillende browsers en laptops is het met uiteindelijk gelukt via de Privium App op mijn iPhone Privium Excellence te boeken
De laatste paar weken ook ervaren bij twee avondvluchten naar het verre oosten. Toen werden leeg gekomen plekken snel opgevuld en het food-aanbod had ook last van de drukte. Toch werden tijdens mijn verblijf nog steeds betaalde bezoekers verwelkomd...
Probleem is dat iedereen en z'n moeder via Amex Platinum een privium kaart met lounge toegang heeft gekregen. Zouden ze snel mee moeten stoppen.
Zaterdag ochtend toen ik in de ClubLounge kwam en in de rij stond om 'in te checken' waren er drie mensen voor me die allemaal voor hun intake kwamen, dus er is alleen maar een toename in leden helaas.
Wat natuurlijk een bijkomend probleem is: Schiphol kent naast de Privium & OneWorld lounge geen prettige lounges. Aspire en KLM Crowne Lounges bijna altijd te druk en qua F&B stelt het niets voor. In de Club Lounge is het meestal redelijk rustig. Zou mooi zijn als je vanuit daar weer een shortcut naar de beveiliging hebt.
Ik denk als Amex hiermee stopt dat ze hun platinum kaart wel kunnen opdoeken, kost ook gewoon 75 de maand. met het stoppen ervan zullen heel veel mensen ook overstappen naar een Privium abbo dus dat lost het probleem niet op
https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/...vium-lounge-als-onderdeel-van-grote-renovatie Over enkele maanden wordt een nieuwe privium lounge geopend in het Schengen gedeelte
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik het nut van Privium in twijfel stelde. Maar vanavond was het weer chaos bij aankomst. In Lounge 2 al rijen en passagiers werden mondjesmaat doorgelaten. Beneden in de hal stond het muurvast. Met Privium liep ik er zo voorbij. Scheelde zo een uur. En de (vegan inmiddels) bitterballen zijn terug!
Beste, We hebben een verrassing voor u! U krijgt een gratis upgrade naar Privium Excellence voor uw parkeerplek. Geniet van de extra voordelen en maak uw bezoek nog comfortabeler. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Dit is inmiddels de tweede keer dat ik een gratis upgrade krijg aangeboden van Privium 1 naar Privium Excellence. Vorig jaar maart had ik deze mogelijkheid ook, maar toen niet geaccepteerd omdat de loopafstand bij Delta-vluchten nauwelijks verschil maakt. Volgende week vertrek ik echter vanuit hal 3, dus deze keer komt het wellicht beter van pas.