Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    517
    Trofeepunten:
    123
    Heb je een status bij AFKL? Afhankelijk daarvan is de €69 het waard als je er de lounge en skypriority bijkrijgt. Heb je die dingen al, dan kun je voor €69 prima eten in Krakau. En het zal een cityhopper vlucht zijn, dus geen garantie op een vrije stoel naast je in de bizz.

Enzo en FlyingBlob vinden dit leuk.
  2. Sokkenpop

Sokkenpop Newbie

Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    18
    MUC > AMS: €79 of 11300 miles van economy naar business class via de website. Via de app €99. Bijzonder dat daar prijsverschil in zit.

3. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.156
    Trofeepunten:
    358
    Dat is op zich niet bijzonder, het kan het moment van de dag zijn dat je kijkt, maar ook is prijsdifferentiatie per platform niet raar, boeken met bijvoorbeeld een iphone blijkt uit onderzoek de hoogste prijzen op te leveren.

Yield managent houdt rekening met allerhande factoren, dus zeker ook het platform waarmee je boekt.

4. Sokkenpop

Sokkenpop Newbie

Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    18
    Het moment van kijken was hetzelfde (meerdere keren ook de app opnieuw gestart en de webpagina herladen), maar het iPhone-verhaal kan zeker een rol hebben gespeeld :D Voortaan toch maar een oude Nokia proberen, kijken of de prijs dan omlaag gaat :p

FlyingFonz en RobertFB vinden dit leuk.
  5. Enzo

Enzo Newbie

Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    KRK-AMS €199 of 113100 miles. Dan was de heenweg toch een stukje voordeliger. o_O

6. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.156
    Trofeepunten:
    358
    Er zijn wat vluchten geannuleerd naar Krakow dus nou zit het wel vol.
    KLM heeft mij al operationeel ruim, ruim van te voren geupgraded omdat ze ook wel weten dat het toestel helemaal vol zit.

Ik hoop vooral dat het toestel gaat, want anders heb ik een issue.

7. Tommy189

Tommy189 Newbie

Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    AMS -> BON EC naar B €1099 of 129.000 Miles in de app, €879 via de website. Niet gedaan.

michiel1 vindt dit leuk.
  8. Enzo

Enzo Newbie

Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    drie keer raden op welke vlucht ik zou zitten… omgeboekt naar de vlucht van morgen 11:45.

9. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    522
    Trofeepunten:
    123
    AMS-BCN-AMS. 115 euro per segment. Uiteraard niet gedaan. Ik zat op rij 4 heen en op 3 terug. Exact eerste rij na het gordijntje. Zelfde stoelen, alleen iemand naast je. En die ontbijt/lunchbox is mij geen 230 euro waard.
    Ging me toch alleen maar om de laatste 15 xp (10 voor vlucht en afgerond 5 voor SAF) die ik nog nodig had om voor 31 december exact 1500 xp te hebben behaald dit jaar.

FlyingBlob, Escape, michiel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.156
    Trofeepunten:
    358
    Ik hoop het voor je, vandaag nagenoeg niks opgestegen of geland, de enige landing was van Elal uit Katowice.
    En hoewel Katowice eerder vandaag open was is nu alles weer in holding dus die regio heeft nog steeds last van mist.
    Morgen wel iets beter weer voorspeld dus als de zon sterk genoeg is kan het goedkomen.
    Ik heb maar eieren voor mijn geld gekozen en naar Warsaw gevlogen.

Enzo vindt dit leuk.
  11. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.264
    Trofeepunten:
    223
    WAW heeft een meer geavanceerde ILS (IIIb geloof ik), dus kan je daar vaker landen met weinig zicht. KTW en KRK hebben volgens mij maar cat II.

12. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.156
    Trofeepunten:
    358
    De gebruikte ILS is in Warsaw zeker beter, uiteindelijk bleek mijn vlucht uit KRK op zondag wel gewoon te gaan, maar toen zat ik alweer in de auto naar Warsaw.

Maar goed, heen vanaf Amsterdam een courtesy upgrade gehad, het oorspronkelijke aanbod was E79, en terug was het aanbod ook E79, maar als er 8 uur voor vertrek geen enkele zitplaats in economy beschikbaar is, zowel in economy als business geen zitplaats te boeken is weet ik eigenlijk ook wel dat de kans op een upgrade bijna gegarandeerd is, en ik werd niet teleurgesteld.

westi vindt dit leuk.
  13. Mark_85

Mark_85 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    314
    Trofeepunten:
    63
    Ams-Dubai, gewone economy tickets geboekt en bij inchecken upgrade naar business class voor 423 euro aangeboden.

Ruut, michiel1, Amsterdam en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    155
    Trofeepunten:
    43
    AMS-DXB via CDG, de leg CDG-DXB voor €319 of 45.600 miles voor Economy standard naar Premium, enkel middenrij beschikbaar. Hou het wel bij 11C.

15. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    LAS-AMS voor 900 euro. Niet gedaan. Helaas heel irritante vrouw voor me die terwijl ik nog zat te eten de stoel naar achter gooide en dergelijke.

16. petercs

petercs Blue Tier

Leuk Bevonden:
    246
    Trofeepunten:
    43
    CDG-SIN van eco naar Premium 329EUR of 47.000 miles, naar Business 899EUR of 128.400 miles. Zelfde prijs voor mijn moeder (explorer) en voor mij (Plat)

17. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    517
    Trofeepunten:
    123
    AMS > OSL €99. Gaan we niet doen :)

Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  18. petercs

petercs Blue Tier

Leuk Bevonden:
    246
    Trofeepunten:
    43
    vervolg van ons tripje: SIN-DPS van eco naar WBC 129EUR.

Die hebben we geaccepteerd. Zin in!

Urbanjazz, michiel1, jvad en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Veel plezier!

petercs vindt dit leuk.
  20. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.452
    Trofeepunten:
    203
    Nette prijs voor de upgrade. Vaak ook vooraf te boeken tegen goede prijzen. Ideale route om de huisjesverzameling uit te breiden en nog wat (U)XP's te harken, net als CGK-KUL.

Ambtenaruh en petercs vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina