Ik had ook gezien dat als je miles kan krijgen als je een FF pas laat zien. Wie van jullie verblijft waar tijdens dit event?
Ik kom uit Apeldoorn dus wel makkelijker als ik een hotel neem. Maak er gewoon een weekendje weg van met mn vriendin. Die zal ik de amex FB-kaart wel geven als ik de sessies aan het volgend ben. Wordt er niet rijker op..maar verzamel dan wel weer FB punten =] Is die hoteldeal bij de Park Inn een beetje decent? Andere hotels in de omgeving zijn vergelijkbaar kwa prijs en kwaliteit.
Overigens heb ik wel een e-mail verzonden over het hotel, en ook een reactie terug gehad dat er nog meer info komt. Maar dat niet meer gehad. Is daar al meer over bekend @Mike ? Niet dat het hotel straks vol is zonder dat ik een kamer heb
Als je geen auto hebt is het niet makkelijk om bij het hotel te komen. Je kunt eventueel bij het Hilton of Sheraton Schiphol verblijven en daar het pendelbusje te pakken van het hotel, maar anders is het qua openbaar vervoer niet te doen.
Vanuit Hoofddorp met bus 169 & 263 kom je prima bij het Park Inn, zag al dat er wat lagere prijzen zijn oa bij het Hyatt & Crown Plaza dat weekend. Bereikbaarheid Park Inn valt m.i. wel mee. Hotelbusje gaat vanaf 06.00 tot 23.00 ieder half uur gratis vanaf Schiphol.
Ook op zondag? Want 9292 gaf me vanaf Schiphol Plaza een route waarbij ik nog eens 14 min mocht gaan lopen.
Misschien kan je dit beter een week voor het event vragen. Volgens mij hebben de meeste nog geen hotel geboekt.
Beste allemaal, FTU is een beetje: ''The gift that keeps on giving...'' Voor mensen die de 21e overdag tijd hebben is er een dagprogramma: Tour van KLM faciliteiten (o.a. KLM Catering Services & KLM Ops center) & een bezoek aan het SkyTeam hoofdkantoor inclusief een meeting met het SkyTeam hoofdkantoor. Dit is een dagprogramma op de 21e. De tijden zijn nog niet bekend dus je moet de hele dag beschikbaar houden en alleen voor mensen die naar de FTU gaan. Dus, heb je een kaartje voor de FTU en heb je tijd & zin voor dit dagprogramma dan mag je je via mike@ikvliegveel.com aanmelden! Er is beperkt plek dus wacht niet te lang!