InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.407
    Trofeepunten:
    508
    Er mist echt teveel info in deze post om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen; van waar naar waar vlieg je? Welke dag? Welke maatschappij? Welke klasse heb je geboekt?

2. Hulstenaar

Hulstenaar Newbie

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    428
    Had ik ook voor mijn vlucht van HKT naar BKK. Was maar een kleine lounge, maar toch aardig. Het is een van de weinige airlines waar je als economy passagier lounge toegang hebt.

Laatst bewerkt: 10 aug 2018
  4. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.265
    Trofeepunten:
    223
    Dan hadden ze dat er toch kunnen neerzetten ipv zo'n cryptisch verhaal. Op de site van KLM staat trouwens nu niets over vertraagde of geannuleerde vluchten. Het inbound vliegtuig is net vertrokken vanaf AMS, dus zal wel goed gaan.

5. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Tsjonge, jonge, succes dan maar...

Lionell vindt dit leuk.
  6. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.732
    Trofeepunten:
    1.573
    Dank je! Niet dat mijn tijden zo scherp zullen zijn haha, maar vanmorgen mooi een training van 30 km afgewerkt :)
    Screen Shot 2018-08-11 at 16.53.14.png

7. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Vorig jaar gematcht vanuit AB plat naar TK gold....in de eerste 3 maanden direct 4 vluchten met TK Gedaan, check. Daarna 9 maanden de tijd om 20.000 miles te verzamelen om nog een jaar te verlengen. Mooie BC deal met China Airlines gescoord, was toch bijna 14000 miles er bij. 24000 gehaald, check. Toch mailtje gehad dat ik gedowngrade ben...had die minimale 20.000 miles met TK moeten vliegen :( balen!

8. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Wat ontzettend zuur! Hadden ze wel wat duidelijker mogen communiceren. Was je met China Airlines of Air China gevlogen?

9. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.245
    Trofeepunten:
    428
    Air China schat ik in, want China Airlines is een SkyTeam lid.

10. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.232
    Trofeepunten:
    203
    Muscat's nieuwe vliegveld is misschien wel de mooiste die ik ooit heb bezocht, pfoe. Oman Air's nieuwe lounge behoort ook tot de toppers, zeker qua design en eten.

11. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Zoals sandor al zei....Air China ;)

12. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Zoals sandor al zei....Air China ;)

13. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Zit je dan met je goede gedrag...vanochtend Yangon - Mandalay gehad met private airline KBZ (K7, nog nooit van gehoord)....vervolgens 4 uur wachten tot check in mogelijk was voor MDL - BKK...inchecken 'upgrade' naar stoel 1A (altijd leuk)....en toen al wist de mevrouw me te vertellen dat er minimaal 30 minuten vertraging zou zijn...akkoord....laatste vlucht van de dag richting bkk...boarden (inderdaad half uur later dan aangegeven)...iedereen zit...iedereen er weer uit want er moest een technische controle komen vanwege birdstrike...nu al 2 uur aan het wachten....alle winkels gaan dicht...maar het dichstbijzijnde hotel is 30 kilometer verder...MDL ligt in the middle of nowhere...ben erg benieuwd wat dit gaat geven....

lloydje33 vindt dit leuk.
  14. Kan je geen kleine review schrijven?

15. Respect hoor... doe t je niet na!

Lionell en RickJansen vinden dit leuk.
  16. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Hmm...uiteindelijk kwam er inderdaad een nieuw vliegtuig...een ATR...daarom was de vliegtijd ook een stuk langer geloof ik...uiteindelijk ruim 9 uur vertraging gehad....maar gezien dit buiten de EU is....hoef ik nergens op te rekenen, toch?

17. Kijk hier de op https://www.aviclaim.nl/?gclid=Cj0K...itx15X-_IRZsbHE2oawqiw9kOyiivqSgaAnlmEALw_wcB

En veel creditcardmaatschappijen hebben een een verzekering bij vertraging... moet je wel met die creditcard hebben geboekt natuurlijk.

Succes

RickJansen vindt dit leuk.
  18. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.232
    Trofeepunten:
    203
    Had ik wat uitgebreider foto's moeten nemen :) Als er in het vervolg interesse voor reviews is wil ik wel wat meer plaatjes schieten en wat schrijven, ik ben binnenkort weer in Muscat en er staan nog wat andere toffe producten op de agenda.

Godenzoon14, Didier13 en Daeni vinden dit leuk.
  19. Dat zou ik heel erg leuk vinden.

Deel Deze Pagina