Er mist echt teveel info in deze post om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen; van waar naar waar vlieg je? Welke dag? Welke maatschappij? Welke klasse heb je geboekt?
Had ik ook voor mijn vlucht van HKT naar BKK. Was maar een kleine lounge, maar toch aardig. Het is een van de weinige airlines waar je als economy passagier lounge toegang hebt.
Dan hadden ze dat er toch kunnen neerzetten ipv zo'n cryptisch verhaal. Op de site van KLM staat trouwens nu niets over vertraagde of geannuleerde vluchten. Het inbound vliegtuig is net vertrokken vanaf AMS, dus zal wel goed gaan.
Dank je! Niet dat mijn tijden zo scherp zullen zijn haha, maar vanmorgen mooi een training van 30 km afgewerkt
Vorig jaar gematcht vanuit AB plat naar TK gold....in de eerste 3 maanden direct 4 vluchten met TK Gedaan, check. Daarna 9 maanden de tijd om 20.000 miles te verzamelen om nog een jaar te verlengen. Mooie BC deal met China Airlines gescoord, was toch bijna 14000 miles er bij. 24000 gehaald, check. Toch mailtje gehad dat ik gedowngrade ben...had die minimale 20.000 miles met TK moeten vliegen balen!
Wat ontzettend zuur! Hadden ze wel wat duidelijker mogen communiceren. Was je met China Airlines of Air China gevlogen?
Muscat's nieuwe vliegveld is misschien wel de mooiste die ik ooit heb bezocht, pfoe. Oman Air's nieuwe lounge behoort ook tot de toppers, zeker qua design en eten.
Zit je dan met je goede gedrag...vanochtend Yangon - Mandalay gehad met private airline KBZ (K7, nog nooit van gehoord)....vervolgens 4 uur wachten tot check in mogelijk was voor MDL - BKK...inchecken 'upgrade' naar stoel 1A (altijd leuk)....en toen al wist de mevrouw me te vertellen dat er minimaal 30 minuten vertraging zou zijn...akkoord....laatste vlucht van de dag richting bkk...boarden (inderdaad half uur later dan aangegeven)...iedereen zit...iedereen er weer uit want er moest een technische controle komen vanwege birdstrike...nu al 2 uur aan het wachten....alle winkels gaan dicht...maar het dichstbijzijnde hotel is 30 kilometer verder...MDL ligt in the middle of nowhere...ben erg benieuwd wat dit gaat geven....
Iemand ervaring met The Points Trader? https://www.thepointstrader.com/?gc...1nBOW-9A1ws7EvzO21oAbinQnI63K9AsaAnFlEALw_wcB
Hmm...uiteindelijk kwam er inderdaad een nieuw vliegtuig...een ATR...daarom was de vliegtijd ook een stuk langer geloof ik...uiteindelijk ruim 9 uur vertraging gehad....maar gezien dit buiten de EU is....hoef ik nergens op te rekenen, toch?
Kijk hier de op https://www.aviclaim.nl/?gclid=Cj0K...itx15X-_IRZsbHE2oawqiw9kOyiivqSgaAnlmEALw_wcB En veel creditcardmaatschappijen hebben een een verzekering bij vertraging... moet je wel met die creditcard hebben geboekt natuurlijk. Succes
Had ik wat uitgebreider foto's moeten nemen Als er in het vervolg interesse voor reviews is wil ik wel wat meer plaatjes schieten en wat schrijven, ik ben binnenkort weer in Muscat en er staan nog wat andere toffe producten op de agenda.