Goed dat je je uitgebreid laat testen en zorg dat je precies weet wat je omslagzone is qua hartfrequentie.
Het bestuur van Air France KLM wil werk maken van budgetvluchten. Eén geïntegreerde prijsvechter voor Europa en één voor ver weg zouden Ryanair, easyJet, Vueling, Norwegian en Eurowings keihard moeten aanpakken. https://www.telegraaf.nl/financieel/2223674/air-france-klm-mikt-op-budgetvluchten Ik snap echt niet meer wat ze in Frankrijk willen bereiken met het oprichten van nog een nieuw sub-merk. Het voelt dat JOON toch niet optimaal kan opereren omdat ze te erg verweven zitten de AF structuur, maar KLM of Transavia naar voren schuiven als low-cost mag natuurlijk niet omdat dit te Nederlands is. Er zit teveel politiek in AF/KL en het mist aan een goede strategie en visie die lange termijn goed is voor het bedrijf. Alles wat niet Frans is komt er automatisch niet doorheen door sentiment. Ben benieuwd hoe dit eindigt...
Ze zullen met enige vorm van jaloezie naar onze Oosterburen kijken, waar Lufthansa recordwinsten aan het draaien is, mede dankzij Eurowings. Die hadden wel het geluk dat airberlin failliet ging op het voor Eurowings perfecte moment, klaar om alles over te nemen, i.c.m. een monopolie binnen de DACH landen. De aansluitingen op het netwerk van de LH group schaden natuurlijk ook niet. Ik heb dan ook nooit begrepen dat AF/KLM een verdere integratie met Transavia in FB (lees: XP's verdienen met HV vluchten) afhoudt. Een merk dat al bekend is, wordt geassocieerd met LC, combineren met een uitgebreid netwerk en daar ook je FF programma op afstemmen. Zo versterk je m.i. je eigen netwerk, binnen je eigen groep. Nu (weer) een nieuw LCC merk oprichten voelt wel een beetje alsof je om 20:00u bent uitgenodigd maar na middernacht eens komt aanzetten. Eurowings is overigens een prettige maatschappij om binnen Europa mee te vliegen. Duitse punctualiteit, frisse toestellen, je weet wat je krijgt in welk tarief, en je spaart - ongeacht tarief - segmenten en punten binnen Miles&More.
oo ik moet nog beter zoeken..blijkbaar bestaat er bij retourvlucht behalve +0 ook wel eens " -X" ..Komt dit vaak voor? (excuus om ineens over iets anders te beginnen..moest het even kwijt)
Vraagje: kan je bij Expertflyer zien hoeveel tickets in Eco Comfort van KLM zijn verkocht en hoeveel vrij? Volgens mij is dit namelijk geen aparte boekingscategorie
Het is inderdaad geen aparte boekingsklasse en het gaat puur om dezelfde stoel met meer beenruimte. Daarin schuilt ook gelijk het antwoord: op de seat map kun je zien hoeveel en welke stoelen er nog vrij zijn, totdat je de melding "airport checkin only" krijgt.
Zijn er hier nog mensen die van de Wyndham Rewards actie (gratis nacht na twee betaalde stays) gebruik hebben gemaakt? Gisteren heb ik mijn punten verzilverd voor een nacht in NYC. Normaal $ 369,00, wat dan weer veel meer is dan die twee betaalde nachten me gekost hebben. Prima deal!
Volgende week ben ik bij het Platinum For Life event als onderdeel van het programma. Wie van IF is er ook?
Nog een paar jaar te gaan (is ook geen prio of iets waar ik per se moeite voor doe). Ik ben wel benieuwd wat het event precies inhoud.
Je krijgt een medaille van de baas van KLM en klopje op de schouder. Gezien je doel nu behaald is vlieg je nooit meer met Skyteam en stap je over op Oneworld.
psssst Mag ik 10 seconden van jullie tijd, indien jullie facebook hebben? Ik doe mee om uitverkozen te worden voor een van de grootste festivals van Nederland...en ik sta 2e! Zou je voor me even op ADMIN kunnen stemmen? Maak je mn dag weer even goed https://www.facebook.com/events/299208603942481/permalink/347090269154314/