Aanstaande vrijdag vlieg ik samen met mijn collega vanaf JFK naar AMS op de KLM vlucht van 22.15 (747 ). Ik heb een FB gold kaart. Welke lounge adviseren jullie? En volgens mij mag ik een gast meenemen, klopt dat? Andere tips en ervaringen ook welkom uiteraard!
KLM vertrekt toch vanaf T4 en gebruikt toch de Delta Sky Club T4 (tussen B30 and B32)? De AF lounge zit dacht ik in T1? Da's nogal een gedoe..
Hm, is dat veranderd? Ik ben er al een tijdje niet geweest maar mijn vlucht was toen uit T1. Anders idd de Skyclub.
Geen idee, zie eigenlijks niks anders de laatste jaren, 2018-2013 zeker..Als ik dan DL42/48 ofzo pak zie ik KL642/44 vaak aan een van de T4 gates.
Dank voor alle reacties! Ik zag inderdaad T4 staan als terminal voor KLM. Via Whats app geeft KLM overigens het volgende antwoord: Hoi Jeroen, jullie kunnen gebruik maken van de lounge in JFK. De lounge die wij aanbieden is de Air France Lounge in Terminal 1, vlakbij gate 1. In New York JFK kun je gebruik maken van de volgende priority services: - Priority Check-in - Priority Baggage Drop Off - Priority Ticket Office - Priority Transfer Desk - Priority Boarding Lane Helaas is het niet mogelijk om de security check en douane door te gaan met SkyPriority in New York. We wensen jullie een fijne reis naar Amsterdam toe! Begrijp ik het nu goed uit bovenstaande reactie dat we ook naar de Delta lounge zouden kunnen in T4? Thanks again!
Ja dat dacht ik ook, maar ik kan het gewoon boeken... Ik blijf t een beetje tricky vinden, want als ze vlucht terug volgeboekt is hebben we een probleem.
Een reisbureau vraagt altijd om de leeftijd bij vertrek, mss is het dus standaard in reisland om dat als uitgangspunt te nemen. Als het vliegtuig vol is, kan je het kind dat 2 jaar en een paar dagen is toch altijd nog steeds op je schoot meenemen? Ik zou het gewoon doen en nergens melding van maken.
Ik irriteer me mateloos aan badkamers die een zwembad worden na een douche omdat het badkamerontwerp waardeloos is. #waarzijndeschermen #insideflyerconfessions
@jongesander je gaat toch niet helemaal weg bij IF? Zou jammer zijn! Ik kan nog wel wat hoteltips gebruiken en je verhalen, zoals je laatste op de homepage, lees ik graag.
Bedankt @Daan3! Nee, het schrijven van blogs kost stiekem best veel tijd. In combinatie met een baan en een studie is dat niet altijd de beste combinatie. Natuurlijk blijf ik op het forum actief, het is tenslotte een geweldige hobby!