Miles voor Tripadvisor reviews

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door RobertFB, 15 sep 2015.

1. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Wat nu een truc kan zijn, dezelfde plaats twee keer reviewen. Elke pashouder mag dat immers doen

2. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.361
    Trofeepunten:
    558
    Copy-pasted van de FAQ:

V: Kan ik beoordelingen over dezelfde accommodatie, dezelfde attractie of hetzelfde restaurant meer dan een keer indienen?
    A: Ja, mits de beoordelingen gebaseerd zijn op verschillende bezoeken. Op TripAdvisor mag je per bezoek één beoordeling over een accommodatie, attractie of restaurant schrijven. Als je meerdere bezoeken hebt afgelegd, kun je als volgt aanvullende beoordelingen indienen: • Accommodaties en attracties: beoordelingen over volgende bezoeken mogen 3 (drie) maanden na de publicatie van je laatste beoordeling worden ingediend. • Restaurants: beoordelingen over volgende bezoeken mogen 1 (één) maand na de publicatie van je laatste beoordeling worden ingediend.

3. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Dat klopt wat er staat maar ik,ben dan niet duidelijk genoeg geweest. Zowel mijn vrouw als ik hebben een flyingblue pas. We kunnen beide reviews schrijven en de Miles uiteindelijk op een hoop gooien.

4. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    802
    Trofeepunten:
    348
    E
    En je vrouw kan natuurlijk een héél andere mening hebben dan jijzelf over een avondje uit... Tell me 'bout it! :confused:

5. Stormbreaker

Stormbreaker Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Het aantal miles is sinds vandaag iig behoorlijk gedegradeerd. Kreeg je eerst 150 miles voor een hotel oid nu is dat 20 en meestal zelfs maar 5! Waarschijnlijk was het zo'n succes dat ze er heel gauw mee zijn gestopt.

6. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ja en helaas kunnen we er niets aan doen, anders dan goed bijhouden wat en wanneer je bezocht hebt

7. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Heeft iemand ooit reactie ontvangen van Tripadvisor over het verschil tussen de miles die je zou moeten verdiend hebben (als je het bij hebt gehouden) en het aantal dat je uiteindelijk hebt ontvangen?

8. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Over de maand januari natuurlijk geen 1500 miles meer ontvangen, maar omdat ik meteen de eerste week 4 hotel reviews heb geschreven nog wel 600 miles. Dat gaat nu niet meer lukken.

Maar Tripadvisor stuurt nog wel een leuke mail rond met:

"Ontvang 1.500 extra Flying Blue Award Miles deze maand!
    Nieuwe maand, nieuwe kansen! Nu kun je tot wel 1.500 extra Flying Blue Award Miles sparen voor het plaatsen van beoordelingen op TripAdvisor."

en daarbij het merkje met een vliegtuig en 150 miles.... milesnl.jpg

9. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ha lol, ik heb gisteren naar aanleiding van die mail een vraag gesteld aan tripadvisor. Waar kan ik nog reviews plaatsen van 150 Miles. Tevens gezegd dat ze mails rondsturen waarin ze mensen misleiden, met het verzoek het tekentje aan te passen, maar liever de devaluatie te herzien. Ik wacht op antwoord.

Overigens nog Miles gezien over januari

10. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb nog geen Miles bijgeschreven van tripadvisor. Bij mijn vrouw staan ze er al bij. Hoe is het bij jullie ? En wanneer krijgen jullie ze meestal?

11. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    Ik heb de Miles wel gehad. Ze komen hier altijd op de 11de van de maand En vanaf de 12de kun je ze zien in je profiel

12. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Waar zie je ze dan de 11de?

13. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    ze worden op de 11de gepost en zijn vanaf de 12de zichtbaar in je FB account

14. JRRM

JRRM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    De miles die nu moeten zijn bijgeschreven in je account. Zijn dat de miles van december of van januari?

Heb eind december mijn tripadvisor account gekoppeld aan mijn FB-account. Wel mail gehad van tripadvisor hoeveel FB-miles ik heb gespaard in januari maar ze zijn nog niet bijgeschreven op mijn FB-account.

15. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    de miles van januari zijn op 11 februari gepost en zichtbaar vanaf de 12de

16. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Hou ons op de hoogte!

17. Stormbreaker

Stormbreaker Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb op de 11de keuring mijn miles gehad. Dus wat er bij Egbert mis is snap ik ook niet. Goede actie dat Egbert eens even Tripadvisor/FB de wind van voren gaat geven! Nu is opeens alles 20 miles, terwijl wij lekker worden gemaakt met 1500 miles per maand. Er is nu een zo grote discrepantie tussen het aantal maximale beloofde miles en wat je maximaal kan halen dat er juridisch sprake is van misleiding. Want je mag maar 4 hotels per maand reviewen en dan haal je maar 80 miles. Voor het overige is het tot 1500 niet in redelijkheid haalbaar gezien heel veel dingen ook maar 5 miles opleveren. Levert alles 20 miles op dan moet je voor 1500 miles in 1 maand 75 reviews schrijven. Dit kan je in redelijkheid niet van de deelnemer van het FB spaarprogramma verwachten.

18. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ik red het nu nog doordat je tot een jaar terug kan schrijven. Niet echt reëel om een review te geven van een jaar geleden, maar dat zijn de regels.
    Theoretisch kun je 75 reviews van twintig per maand doen, maand op maand, of dat in de praktijk te doen is.......

19. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb reactie gehad, wait two more weeks.
    Dus we moeten nog ff wachten...ik denk dat het niets word. Ik heb overigens vandaag de Miles bijgeschreven gekregen.
    Als er weer nieuws is horen jullie me weer.

20. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    886
    Trofeepunten:
    348
    Een kleine, schrale troost: op dit moment kun je 200 TopBonus (ipv 150) miles verdienen met hotel reviews op holidaycheck.com

Deel Deze Pagina