Het was natuurlijk al een tijdje duidelijk maar nu dan officieel! IKVLIEGVEEL.com heeft iets heel bijzonders te vieren en dat willen we graag samen met jou gaan vieren. De site is nu iets meer dan een jaar online en bereikt inmiddels tienduizenden unieke mensen per maand! Daar zijn we natuurlijk super trots op.. maar we willen het daar niet bij laten en daarom is er achter de schermen de afgelopen maanden keihard gewerkt aan onze toekomst en willen we graag onze plannen aan jullie presenteren... en dus is het tijd voor een feestje! Datum: 2 oktober Locatie: Het Andaz Amsterdam Tijdstip: 1830-2030 uur (en daarna verplaatsen we ons naar de bar) Aanwezig: Het team van IVV en hopelijk zoveel mogelijk lezers en forumleden Kosten: 0 euro (Na 2030 uur voor eigen rekening) Aanmelden doe je hier Belangrijk: Er is een maximaal aantal plekken en bij ons vorig feestje (toen IVV nog niet eens echt bestond) gingen we al over de capaciteit heen dus claim snel je plek! Mocht je nu toch niet kunnen komen meld je dan af via hallo@ikvliegveel.nl! We kijken er naar uit om zoveel mogelijk van jullie te ontmoeten! Mike, Sieto en alle bloggers bij IVV.com
De sidenote dat we ons om 20:30u verplaatsen naar de bar staat onderaan bij notities Uiteraard hou ik de rest van de avond vrij
Echt. Balen. Een feestje in mijn eigen stad en ik ben dan in Kaapstad. Ik hoop wel een leuk verslag te lezen en ik zal een biertje doen op IVV!!
Oktober wordt een maand vol met medereizigers: zojuist aangemeld voor deze en zie jullie 2 weken later natuurlijk ook weer in Oslo voor de FTU !
Ik lees nu al een tijdje mee hier, en dit lijkt me een mooi moment om me aan te melden Lijkt me leuk om een aantal van jullie te ontmoeten! Nu nog op zoek naar een iets goedkoper hotel voor die nacht... iemand ideeën?