Flighty of Tripit. Je kunt ontvangen tickets of boekingsbevestigingen gewoon doorsturen per email en dan komen ze in je app en worden ze gesynchroniseerd als je agenda gekoppeld is.
AMS - HKG - HND Geboekt in premium economy, ben QR Platinum, beide routes een gratis upgrade gehad naar business class aan de gate. Vluchten zaten ook bomvol overigens!
ITA Airways lounge op LIN is dicht (wegens renovatie?) dus iedereen moet naar de Leonardo Lounge er vlak naast. Dit is de lounge die alle overige maatschappijen normaal gesproken gebruiken dus het is er zo ontzettend druk dat ik net staande wat heb gegeten en gedronken omdat natuurlijk iedereen zijn hele familie + hond heeft meegenomen en er niet strenger gecontroleerd wordt. Jammer. Gelukkig maar een korte overstap dus ik ben maar bij de gate gaan zitten.
Iemand hier ervaring met de BC van kenya airways? Ik twijfel tussen de premium economy met KLM of de BC met Kenya air naar Nairobi.
Ligt het aan mij of is de service verlening van KLM weer foetsie? Website geeft geen factuur uit, heb na 45 in de wacht bij platinumlijn maar opgehangen en op twitter wordt niet gereageerd.
Sinds januari al 5x geprobeerd op WhatsApp contact te krijgen, maar verder dan de bot kom je daar ook niet. Bellen werkt dan toch nog beter..
Ik had een overstap van slechts 55 minuten (NRT - HKG - AMS) en dat vond ik al erg optimistisch...maar door vertraging van 30 minuten door drukte op de taxibaan (geloof ik) haalde ik m'n overstap niet en moet ik via Parijs naar Amsterdam. Dat is geen reden om EU-261 te skippen toch? Ik arriveer nu om 13:00 ipv 06:50. Dus, naar mijn weten heb ik recht op 600 euro compensatie, toch? Denk dat Cathay hier wel pro-actief mee zal zijn overigens.
CX is geen Europese maatschappij en het is een vlucht NAAR de EU, hierdoor geen recht op compensatie. Vanuit de EU met een niet-Europese maatschappij heb je wel recht op compensatie, maar andersom niet.