InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.442
    Trofeepunten:
    508
    Flighty of Tripit. Je kunt ontvangen tickets of boekingsbevestigingen gewoon doorsturen per email en dan komen ze in je app en worden ze gesynchroniseerd als je agenda gekoppeld is.

RickJansen vindt dit leuk.
  2. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Dank voor de tip; tripit werkt super fijn!

3. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    AMS - HKG - HND
    Geboekt in premium economy, ben QR Platinum, beide routes een gratis upgrade gehad naar business class aan de gate. Vluchten zaten ook bomvol overigens!

FlyingNelus, FlyingFonz, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    768
    Trofeepunten:
    123
    ITA Airways lounge op LIN is dicht (wegens renovatie?) dus iedereen moet naar de Leonardo Lounge er vlak naast. Dit is de lounge die alle overige maatschappijen normaal gesproken gebruiken dus het is er zo ontzettend druk dat ik net staande wat heb gegeten en gedronken omdat natuurlijk iedereen zijn hele familie + hond heeft meegenomen en er niet strenger gecontroleerd wordt. Jammer. Gelukkig maar een korte overstap dus ik ben maar bij de gate gaan zitten.

5. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.013
    Trofeepunten:
    333
    Iemand hier ervaring met de BC van kenya airways? Ik twijfel tussen de premium economy met KLM of de BC met Kenya air naar Nairobi.

6. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.013
    Trofeepunten:
    333
    Ligt het aan mij of is de service verlening van KLM weer foetsie?
    Website geeft geen factuur uit, heb na 45 in de wacht bij platinumlijn maar opgehangen en op twitter wordt niet gereageerd.

Ruut vindt dit leuk.
  7. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Sinds januari al 5x geprobeerd op WhatsApp contact te krijgen, maar verder dan de bot kom je daar ook niet. Bellen werkt dan toch nog beter..

8. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Ik had een overstap van slechts 55 minuten (NRT - HKG - AMS) en dat vond ik al erg optimistisch...maar door vertraging van 30 minuten door drukte op de taxibaan (geloof ik) haalde ik m'n overstap niet en moet ik via Parijs naar Amsterdam. Dat is geen reden om EU-261 te skippen toch? Ik arriveer nu om 13:00 ipv 06:50. Dus, naar mijn weten heb ik recht op 600 euro compensatie, toch? Denk dat Cathay hier wel pro-actief mee zal zijn overigens.

lloydje33 en DirkOnTour vinden dit leuk.
  9. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.674
    Trofeepunten:
    598
    CX is geen Europese maatschappij en het is een vlucht NAAR de EU, hierdoor geen recht op compensatie. Vanuit de EU met een niet-Europese maatschappij heb je wel recht op compensatie, maar andersom niet.

10. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Oef...die valt tegen dan! Maar...merci voor je antwoord, nooit geweten!

Deel Deze Pagina