Basjep wrote:Correcte aanname:)Je kan dacht ik gratis die seat plus stoelen selecteren
dus eigenlijk is die FB plat ook niets waard bij AF (en KLeM) aangezien je nooit kans hebt op upgrades 😀
high_class wrote:Hoe zit het met FB Plat en eco comfort bij AF? Die maken gebruik van ECO premium en hebben geen eco comfort. Neem aan dat je als plat geen gratis eco premium krijgt?
Correcte aanname:)
Je kan dacht ik gratis die seat plus stoelen selecteren
Hoe zit het met FB Plat en eco comfort bij AF? Die maken gebruik van ECO premium en hebben geen eco comfort. Neem aan dat je als plat geen gratis eco premium krijgt?
Heren bedankt voor jullie reacties. Had ondertussen ook al even wat geprobeerd en een twittertje aan KL gedaan, maar lijkt er op dat het inderdaad niet gaat lukken. Niet zo'n probleem voor de korte vluchten. Ik zag overigens in ieder geval dat de extra bagagevrijstelling ook gewoon van toepassing is, dat komt voor de USA trip dan weer goed uit.
jongesander wrote:Vandaag gematcht naar Alata Plus. Iemand ervaring om dit bij een boeking in het systeem te krijgen zodat je gratis een economy comfort stoel kunt kiezen? Of lukt dit überhaupt niet?
Lukt volgens mij uberhaupt niet, de korting (of gratis stoel) is voor FB Elites (en Delta).
Je krijgt natuurlijk wel lounge toegang en Skypriority.
Status // Airlines: FB Plat, AA EXP // Hotels: Accor Plat
FBAMEX? NeverNotFlying.com // Video's? youtube.com/NeverNotFlying
Was hoofdredacteur voor de InsideFlyer.nl frontpage, maar niet meer.
Iemand had mijn FBAMEX refferal link verwijderd :rolleyes:
jongesander wrote:Vandaag gematcht naar Alata Plus. Iemand ervaring om dit bij een boeking in het systeem te krijgen zodat je gratis een economy comfort stoel kunt kiezen? Of lukt dit überhaupt niet?
Denk niet dat dat kan om eerlijk te zijn. Is gewoon STE+ voor het KL systeem.
Vandaag gematcht naar Alata Plus. Iemand ervaring om dit bij een boeking in het systeem te krijgen zodat je gratis een economy comfort stoel kunt kiezen? Of lukt dit überhaupt niet?
Goldfly wrote:Weet iemand of het mogelijk is om een Classic-Award ticket ( klasse X) op enig moment met mijlen te upgraden. bijvoorbeeld je boekt AUH of DXB voor 20.000 miles en je wil daarna op enig moment toch upgraden.
Dat kan je hier (klik) bekijken!
Ik heb even een sample voor je gedaan, no luck this time..:(
Goldfly wrote:Weet iemand of het mogelijk is om een Classic-Award ticket ( klasse X) op enig moment met mijlen te upgraden. bijvoorbeeld je boekt AUH of DXB voor 20.000 miles en je wil daarna op enig moment toch upgraden.
Die berekening kun je gewoon maken op de Klm site. Daarnaast de check in offers.
Weet iemand of het mogelijk is om een Classic-Award ticket ( klasse X) op enig moment met mijlen te upgraden. bijvoorbeeld je boekt AUH of DXB voor 20.000 miles en je wil daarna op enig moment toch upgraden.
40.000/60.000 AMEX bonuspunten? vraag de kaart aan via onderstaande link en ontvang tijdelijk extra bonuspunten!
www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gIDEOKNV2x
SVDH wrote:Dreamliner is leuk! Richting AUH, of andere bestemming?
Dat denk ik wel ja. Heb nog 20/k AA miles over ongeveer, dus die probeer ik nog aan te vullen tot 30/K voor 22/03. Met een J richting midden oosten haal je toch vrij veel waar uit je geld, zeker als je binnen Europa nog een widebody kunt plakken.
En dat combineert dan mooi, aangezien KL met de Dreamliner die kant op gaat. Eerder in 2015 meen ik me zelfs eens een promo award te herinneren in J die kant op. Ik boek m dan denk ik vanaf Dus ofzo, zodat ik nog eens met de F70 kan vliegen richting Amsterdam.
Maaaaaar het is redelijk lastig plannen momenteel, nu AA de C space open heeft gegooid lokt het ook om nog een MR te plannen voor 1/07. Vakantiedagen en funding zijn niet oneindig.
jongesander wrote:Het lijkt er op dat een business class ticket in de Dreamliner er dit jaar nog wel van gaat komen.
Dreamliner is leuk! Richting AUH, of andere bestemming?
BWempe wrote:Goede toevoeging, klopt! Helemaal vergeten te melden.
Toen ik nog een AMEX had kreeg ik steeds een error als ik de miles via de website over wilde laten schrijven. Daarna eigenlijk standaard op de automatische piloot via Facebook gedaan. Wellicht heb jij meer geluk, @jongesander!
Ik doe het 'altijd' via de website. Gaat simpel en de mijlen zijn vrijwel direct overgeschreven. Er moet inderdaad wel een link bestaan tussen beide accounts via een FBAMEX.
Flying doc wrote:Commercieel kan je het laatste jaar inzien maar ik kan me niet voorstellen dat ze die data wissen.
Toevallig heb ik het gisteren ook online gecheckt. Ik kon terug tot juli 2014. Ik heb geen contact gehad met FB.
OilFlyer wrote:Just curious: heeft iemand een idee hoelang AFKLM de mijlendatabase van haar FB leden bewaart ? M.a.w. tot hoeveel jaar terug zou men je vlucht- en overige mijlenspaargeschiedenis kunnen terugkijken ?
Commercieel kan je het laatste jaar inzien maar ik kan me niet voorstellen dat ze die data wissen.
Op dit moment wordt dit onderwerp 2 gasten bekeken.
Onlangs bekeken door gebruikers: bok17 25 minuten geleden.
- 22 Forums
- 4,324 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 54 Online
- 5,336 Leden