Krabnov wrote:Haha dat is altijd zo frustrerend! En niet de schuld van God, maar vooral van Flying Blue die ik nooit op een écht leuke sales-actie heb kunnen betrappen. Mister Miles, miles accumulators, Flying Blue private sales, en nu dit... het is het allemaal nét niet.
Ja 2x 25% is natuurlijk nog steeds niet veel. Maarja, wie het kleine niet eert....
FlyRicky wrote:G*dver, ik ben net de laatste 6 weken in Budapest, Boekarest en Londen geweest 🙁
Haha dat is altijd zo frustrerend! En niet de schuld van God, maar vooral van Flying Blue die ik nooit op een écht leuke sales-actie heb kunnen betrappen. Mister Miles, miles accumulators, Flying Blue private sales, en nu dit... het is het allemaal nét niet.
Godver, ik ben net de laatste 6 weken in Budapest, Boekarest en Londen geweest 🙁
→ Flying Blue Earning Online extensie (Chrome/Safari/Firefox)
→ Alle locaties waar je kunt betalen met AMEX
→ Flying Blue Miles Calculator (tool)
→ Classic AMEX: Tot 40.000 Membership Rewards via deze link.
→ FB AMEX: Tot 40.000 Flying Blue Miles cadeau en korting via deze link.
→ AwardWallet: 3 maanden gratis AwardWallet Plus proberen via deze link
Nog geen mail gehad. Zit Kopenhagen er ook tussen?
Daan3 wrote:Heb mail ontvangen met aanbod dubbele Miles bij bestemmingen binnen Eu. Iedereen die gekregen?
Ja, als je op de mail klikt, registreer je je automatisch en zie je alle bestemmingen met dubbele miles
Daan3 wrote:Heb mail ontvangen met aanbod dubbele Miles bij bestemmingen binnen Eu. Iedereen die gekregen?
Alleen Barcelona en Oslo toch?
Heb mail ontvangen met aanbod dubbele Miles bij bestemmingen binnen Eu. Iedereen die gekregen?
FlyRicky wrote:Ik heb het gevoel dat ik als plat vaker inter Europa wordt geüpgrade naar business dan Gold, zelfs als het vliegtuig niet helemaal vol zit, maar dat is geen gegarandeerd voordeel uiteraard (helaas).
Ik heb juist het gevoel dat ik de laatste tijd - als Plat - minder upgrades krijg, omdat het gordijn steeds verder naar voren wordt geschoven!
FlyRicky wrote:Ik heb het gevoel dat ik als plat vaker inter Europa wordt geüpgrade naar business dan Gold, zelfs als het vliegtuig niet helemaal vol zit, maar dat is geen gegarandeerd voordeel uiteraard (helaas).
ik ben benieuwd, nog alleen nog IC gevlogen als plat
Basjep wrote:Ja.. Plat heeft in mijn ogen sowieso weinig meerwaarde
Ik heb het gevoel dat ik als plat vaker inter Europa wordt geüpgrade naar business dan Gold, zelfs als het vliegtuig niet helemaal vol zit, maar dat is geen gegarandeerd voordeel uiteraard (helaas).
high_class wrote:dus eigenlijk is die FB plat ook niets waard bij AF (en KLeM) aangezien je nooit kans hebt op upgrades 😀
Ja.. Plat heeft in mijn ogen sowieso weinig meerwaarde
Op dit moment wordt dit onderwerp 1 gast bekeken.
Onlangs bekeken door gebruikers: hellolaurent 15 minuten geleden.
- 22 Forums
- 4,324 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 11 Online
- 5,336 Leden