Basjep wrote:Doen!
Op jou advies gedaan. Prima begin van een weekendje vliegen;)
WorldTraveller13 wrote:AMS - BRU €119
Doen!
AMS - BRU €119
Flying doc wrote:Heeft iemand het weleens meegemaakt of word dat er gewoon niet bij verteld?
Ik ben een keer begroet bij een AF vlucht vanaf CDG-SIN. Nog nooit een upgrade offer gehad.
KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24
Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2
Emile Wielaart wrote:Heb wel een aantal keer een purser meegemaakt die met de ipad even gedag komt zeggen inderdaad. Upgraden helaas nog nooit ! Overigens heb ik sowieso veel last met upgraden, ook al heb ik genoeg punten. Vaak krijg ik te horen dat ik een niet upgradable ticket heb. De tickets boek ik eigenlijk altijd gewoon op de KLM site, voor de meest aantrekkelijke prijs. Iemand tips om dit anders te doen zonder daar meteen honderden euro's voor kwijt te zijn ?
Tickets boeken voor de meest aantrekkelijke prijs betekent juist vaak dat je in een niet-upgradeable boekingsklasse boekt! Wat dus belangrijk is, is dat je bij het boeken de juiste ticketvoorwaarden selecteert. Zie https://www.klm.com/travel/us_en/images/New%20upgrade%20scheme_EN_01242014_tcm518-485195.pdf voor de boekingsklassen die in aanmerking komen.
Zie de screendump. Kies op dit moment in het boekingsproces "bekijk opties".
Ik heb het alleen gezien bij Delta Air Lines.
Flying doc wrote:Heeft iemand het weleens meegemaakt of word dat er gewoon niet bij verteld?
Alleen bij Garuda ben ik in Y begroet! :p
Heb wel een aantal keer een purser meegemaakt die met de ipad even gedag komt zeggen inderdaad. Upgraden helaas nog nooit ! Overigens heb ik sowieso veel last met upgraden, ook al heb ik genoeg punten. Vaak krijg ik te horen dat ik een niet upgradable ticket heb. De tickets boek ik eigenlijk altijd gewoon op de KLM site, voor de meest aantrekkelijke prijs. Iemand tips om dit anders te doen zonder daar meteen honderden euro's voor kwijt te zijn ?
Afgelopen jaren Gold Silver en nu weer Gold geweest en nog nooit meegemaakt.
Leuk filmpje inderdaad! Zijn er meer van? Altijd leuk om een kijkje te hebben achter de schermen 🙂
Heeft iemand het weleens meegemaakt of word dat er gewoon niet bij verteld?
Grappig filmpje.. ben zeker niet elite genoeg dat ze gedag zijn komen zeggen 😛
Vorig weekend AUH naar AMS, upgrade offer per e-mail voor meereizende collega van economy comfort naar business bij KLM €549, bij check-in was het al €649. Heeft hij niet gedaan. Er waren desondanks nog 5 stoelen vrij voorin.
Leuk filmpje idd. Ik zal er morgen eens op letten op mijn vlucht naar huis toe.
- 22 Forums
- 4,325 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 23 Online
- 5,336 Leden