Check-In Upgrade offers
LVH wrote:179 euro voor AMS-SFO, had al een EC plaats. Maar toen daarna BC 🙂
wow, da's best cheap voor zo'n lange vlucht. SFO is ook nog eens meestal een 747 toch? Dus ook nog nieuwe WBC... lucky you!
Status // Airlines: FB Plat, AA EXP // Hotels: Accor Plat
FBAMEX? NeverNotFlying.com // Video's? youtube.com/NeverNotFlying
Was hoofdredacteur voor de InsideFlyer.nl frontpage, maar niet meer.
Iemand had mijn FBAMEX refferal link verwijderd :rolleyes:
179 euro voor AMS-SFO, had al een EC plaats. Maar toen daarna BC 🙂
blijkbaar toch genoeg mensen die het doen... misschien mensen die denken: Oh wow business class??!!
TheFlyingDutchboy wrote:Intra-EU als Elite Plus is het het nooit waard.
Nee inderdaad. Het verbaast me eigenlijk dat ze het nog aanbieden. Volgens een bepaalde logica zouden ze het alleen aanbieden als ze het ook daadwerkelijk verkopen. Dat betekent dat er dus mensen zijn die het toch doen. Inderdaad dan misschien non-Elite+. Alhoewel zelfs met standaard Elite je je kunt afvragen of alleen lounge access een dergelijke prijs waard is (lijkt me van niet, maar er zijn mensen...).
Intra-EU als Elite Plus is het het nooit waard.
Ik AMS DXB voor EUR200 gelijk geboekt!
Upgrade Offers?
Naast het feit dat je soms een upgrade aan de gate of in het vliegtuig kunt krijgen komt het vaak voor dat KLM je bij het inchecken wordt gevraagd of je niet tegen een meerprijs meer comfort wilt aanschaffen.
Daarnaast kan het ook voorkomen dat je een optie tot bieden krijgt. Je kunt dan een bod uitbrengen op een upgrade naar business class. Klinkt het je al goed in de oren? Vergeet niet de voorwaarden te checken. Bij het bieden geldt een minimumbedrag (bv €80,-) en KLM behoudt zich het recht voor de upgrade niet uit te geven aan de laagste bieder.
Interessant of niet?
Afhankelijk van de hoogte van dit aanbod, de duur van de vlucht en het type toestel kan dit natuurlijk meer of minder interessant voor je zijn. Andersom zullen deze factoren ook een rol spelen bij de prijs die je krijgt aangeboden.
Ervaringen
Dit topic is dan vooral ook bedoeld om ervaringen uit te wisselen. Wat krijg je zoal aangeboden? Slaat dit ergens op? Is het een offer you can't refuse?
----------------------------------------------------
Om zelf af te trappen, vorige week nog een upgrade voorbij zien komen op AMS-HAM naar business class: €99,-. Dit aanbod komt vaak voor, maar gezien de vluchtduur...laat maar zitten... ;). Verder komt hier ook vaak de optie tot bieden voorbij. Aangezien deze beginnen bij €80,- is dit zelfs bij de laagste prijs in mijn ogen niet interessant genoeg. Je haalt het er helaas niet echt uit. De toegang tot de lounge etc die je krijgt is leuk, maar zodra je al Elite+ status hebt kun je beter je geld anders besteden.
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 92 Online
- 5,344 Leden