Voor morgen:
Vriendin (gold) AMS-TPE:
Van eco naar Premium Comfort: 379 EUR
Van eco naar WBC: 799 EUR (gedaan)
Ik (plat) AMS-SIN:
Van eco naar Premium Comfort: 399 EUR
Niet gedaan. Alleen een paar middelstoelen vrij, blijf op rij 17.
We vliegen samen terug vanuit BKK. Ben benieuwd of we dezelfde aanbiedingen krijgen.
€249 van eco naar wbc van Singapura ke Denpasar, of 18.500 miles, geen premium eco beschikbaar.
Zat er qua miles aan te denken maar de optie was maar een uur beschikbaar en niet meer gezien.
Maar goed na aankomst in Singapore, 2.5 uur voor vertrek zie ik opeens stoel 2k verschijnen, ik vond zelf rij 17 ook te ver lopen. 😀
AMS - GRU PE > WBC EUR 379
FlyerR93 wrote:AMS - GRU PE > WBC EUR 379
Keurige prijs! 🙂 Heb je het gedaan?
AMS - LIS €953,75
Dit is een upgrade in advance via Plat lijn:
BOG-AMS vanuit Prem Eco: 24k Miles. No brainer natuurlijk.
Plus voor het eerst ever: ook de extra 12 XP voor C class.
GRU - AMS Premium > WBC EUR 499 (of 71,400 miles)
michiel1 wrote:Dit is een upgrade in advance via Plat lijn:
BOG-AMS vanuit Prem Eco: 24k Miles. No brainer natuurlijk.
Plus voor het eerst ever: ook de extra 12 XP voor C class.
Netjes.. vind dat Upgrade vooraf sowieso vaak wel loont.
DuckDuck wrote:AMS - LIS €953,75
Gedaan neem ik aan 😀
Wat dat aangaande zijn ze in Bali beter, geen aanbieding bij online check in naar Singapura, bij de check in komt er een tarief van 9900 miles voor premium eco of 18.500 voor biz, maar men zette mij al gelijk in premium eco want economy was -20 dus zo overboekt dat men aangaf hou je miles maar want 20 no show zag men niet gebeuren, ik ook niet trouwe
michiel1 wrote:Ehm, typ foutje? 😮
Nope.
Ozzietukker wrote:Gedaan neem ik aan 😀Wat dat aangaande zijn ze in Bali beter, geen aanbieding bij online check in naar Singapura, bij de check in komt er een tarief van 9900 miles voor premium eco of 18.500 voor biz, maar men zette mij al gelijk in premium eco want economy was -20 dus zo overboekt dat men aangaf hou je miles maar want 20 no show zag men niet gebeuren, ik ook niet trouwe
Uiteraard gedaan (NOT) 😉
Ook deze was een uitzondering voor mij maar ik denk dat de meeste dit topic gebruiken om te kijken "wat is een redelijke deal?". Daar horen denk ik dus ook de belachelijke prijzen bij, vandaar dat ik deze postte.
Toch eigenlijk wel heel benieuwd of ze bij Revenue Management een overzicht van upgrade aanbiedingen krijgen en zien welke er geaccepteerd zijn en welke niet.
Revenue management heeft zeker een systeem die registreert op welk moment en tegen welke prijs een upgrade wordt geaccepteerd.
En net als bij het boeken van tickets zit hier ook yield management op. Het kan zomaar zijn, bijvoorbeeld door uitval van een andere vlucht, dat er heel veel vraag is naar biz en dan krijg je zoiets. Dat kan trouwens handmatig ook weer aangepast worden, want je zou maar ja zeggen tegen dit tarief en dan is er straks niet eens een wanders box beschikbaar…
Ging de landing wel goed?
Puntje is wel dat KLM zekerheid biedt dat men op longhaul geen gratis freebie upgrades aanbiedt en dat je moet betalen.
Als Ulti maar 1 x naar Bangkok gratis upgrade gekregen simpelweg omdat men de betreffende ipb’er absoluut niet in biz wilde hebben.
Ozzietukker wrote:
Als Ulti maar 1 x naar Bangkok gratis upgrade gekregen simpelweg omdat men de betreffende ipb’er absoluut niet in biz wilde hebben.
Bijzondere IPB'er
- 22 Forums
- 4,319 Onderwerpen
- 132.1 K Berichten
- 0 Online
- 5,323 Leden