KLM stopt aankomende winter met twee intercontinentale bestemmingen1 min leestijd

B777 KLM

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Luchtvaartmaatschappij KLM stopt aankomende winter met de vluchten vanaf Amsterdam Airport Schiphol naar twee intercontinentale bestemmingen. Ook partner Air France stopt aankomende winter met een aantal intercontinentale bestemmingen.

KLM stopt deze winter met intercontinentale bestemmingen

Met ingang van de winterdienstregeling stopt KLM met de vluchten naar Bridgetown in Barbados (BGI). Deze bestemming is nu te bereiken met de luchtvaartmaatschappij in combinatie met Port of Spain (POS). Die bestemming zal aankomende winter gecombineerd worden met de vluchten naar Sint-Maarten (SXM). De wijzigingen zijn al doorgevoerd en tickets naar Bridgetown zijn niet meer verkrijgbaar.

Vanaf 11 september 2023 stopt KLM ook met het aanbieden van eigen vluchten naar Muscat (MCT). Deze bestemming is nu te bereiken via een tussenstop in Koeweit Stad (KWI). Vanaf 11 september zal Bahrein (BAH) aangevlogen worden in in combinatie met Koeweit Stad. Tickets voor KLM vluchten naar Muscat zijn niet meer verkrijgbaar na 11 september.

KLM Air France winterdienstregeling 2023/2024 netwerk

Heb je een ticket geboekt naar een van deze twee bestemmingen, dan ontvang je automatisch bericht van KLM of de travel agent waar je het ticket geboekt hebt. Je kunt dan vaak kiezen voor een vervangende vlucht met een partner luchtvaartmaatschappij. Daarnaast heb je de optie om je ticket te annuleren en dan ontvang je het geld terug.

Naast de wijzigingen voor deze twee bestemmingen heeft KLM de afgelopen tijd nog meer wijzigingen doorgevoerd voor het intercontinentale netwerk. Een overzicht van deze wijzigingen kun je hier vinden. Daarnaast vliegt de luchtvaartmaatschappij deze winter ook met de nieuwste World Business Class rond aan boord van de Boeing 777 toestellen.

KLM Dream Deals bestemmingen

Afbeeldingen ©AirFrance/KLM

Reacties

  1. Van Gooiland zegt

    Tsja, wie vliegt er nou vrijwillig met KLM naar MCT? Je moet wel gek zijn. Het in-flight product is belabberd en die tussenstop in KWI maakt het allemaal nog een stuk erger. Zeker op de terugreis, met vertrek na middernacht, en dan ook even midden in de nacht iedereen wakker schudden in Kuwait. Als je je vervolgens bedenkt dat Oman Air met kop en schouders boven KLM uitsteekt, vooral in de business class, dan is de keuze snel gemaakt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *