KLM reduceert catering aan boord om contactmomenten te verminderen1 min leestijd

KLM biedt Anytime for you binnenkort ook aan naar Osaka

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Om contactmomenten tussen crew en passagiers zoveel mogelijk te verminderen reduceert KLM met onmiddellijke ingang de catering op intercontinentale vluchten. Zowel in World Business Class als Economy Class, en zowel van en naar Schiphol. Op ICA vluchten wordt er bijvoorbeeld nog maar één maaltijd en één snack uitgedeeld. Daarnaast wordt het drankaanbod beperkt tot water en softdrinks. Europese vluchten volgen aanstaande woensdag. Reizigers in Europe Business en Economy Class krijgen een pakketje met sandwich, water en koekje dat eventueel voor boarding op de stoel wordt geplaatst. Passagiers die, ondanks de vele restricties, nog een vlucht hebben staan worden door de maatschappij geïnformeerd. Reizigers wordt daarin opgeroepen om zelf eten en drinken mee te nemen aan boord en ook verzocht zelf afval mee van boord te nemen.

Een reiziger deelde het bericht van KLM:

Reacties

  1. Klm4ever Niet MO airlines nemen zegt

    Was weekend al zo. Zeer magere minimale catering service cur-ams in business. Geen klacht natuurlijk ingediend. Al blij dat ze vliegen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *