Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Een mooi gebaar van KLM en Air France; Flying Blue, het loyaliteitsprogramma van de beide luchtvaartmaatschappijen heeft een campagne opgestart om de hardwerkende zorgverleners in Nederland en Frankrijk een hart onder de riem te steken. Namelijk door middel van het schenken van miles voor gratis vliegreizen. Dat laat KLM desgevraagd weten aan InsideFlyer. Flying Blue leden kunnen hiervoor hun miles doneren. Tussen 15 mei en 15 juni verdubbelt Flying Blue alle gedoneerde miles! Deze mijlen worden vervolgens verstrekt onder mensen in de zorg. In Nederland wordt hiervoor samengewerkt met Verpleegkundigen & Verzorgenden Nederland (V&VN). In Frankrijk met de Fédération Hospitalière de France (FHF).
Wat krijgen de zorgverleners?
De geselecteerde zorgverleners krijgen 50.000 Flying Blue miles. Hiermee kan een retourticket binnen Europa voor twee personen geboekt worden. Flying Blue betaalt bovendien de luchthavenbelastingen voor de vluchten binnen Europa!
Flying Blue wil 50 miljoen miles ophalen voor de V&VN en 100 miljoen voor de FHF. Dat betekent dat 1000 zorgverleners in Nederland (en een +1) hopelijk snel van een welverdiende vakantie kunnen genieten!
Ik ben zorgverlener. Hoe kan ik meedingen?
Voor Nederland ‘regelt’ de V&VN de verdeling van de miles volgens het principe ‘wie het eerst komt wie het eerst maalt’. Alle informatie en details over inschrijving vind je hier. Er zijn drie momenten waarop je mee kan dingen. Verpleegkundigen, verzorgenden en verpleegkundig specialisten komen in aanmerking. Je hoeft niet per se lid te zijn van de vereniging. Uiterlijk 5 juni horen de deelnemers de uitslag. Flying Blue neemt daarna telefonisch contact op met de winnaars om te zorgen dat ze de miles ontvangen. Deze zijn dan twee jaar geldig.
Ik ben Flying Blue lid en wil graag doneren. Hoe kan dit?
Super! Je kan via deze pagina miles doneren.
Afb.: KLM Health Services
Ronald zegt
Ik wil graag reageren op gratis ticket voor Zorgverleners! Geen contact of link??
Edith zegt
Goededag,
Wat een ontzettend mooie actie leek is dus toch helaas niet eerlijk verlopen. Er zouden immers 3 dagen zijn ivm rekening houdend met de wisselende diensten van zorgmedewerkers. Daarom logde ik vanmorgen hoopvol in maar helaas…..alles al weg……waarom nou toch??
Het was toch wel duidelijk dat hier massaal op gereageerd zou worden en waarom eerst dan aangeven ze eerlijk te verdelen met 3 tijdmomenten.
Weer een teleurstelling voor de zorgmedewerkers wat nu eens echt een opsteker leek te zijn.
Jammer jammer jammer…. een zeer teleurgestelde zorgmedewerker…
Edith