KLM brengt kussens terug in economy op long-haul vluchten1 min leestijd

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

KLM heeft besloten om alle long-haul vluchten weer te voorzien van kussens in economy class. Deze werden tijdens corona weggelaten. Een paar maanden geleden maakte KLM bekend ook weer champagne te gaan serveren in business class.

KLM brengt kussentjes terug in economy

Deze kussentjes werden door de coronamaatregelen niet meer aangeboden in economy. Sinds afgelopen dinsdag kunnen passagiers echter weer genieten van een comfortabelere vlucht. KLM heeft namelijk deze kussentjes teruggebracht. KLM geeft aan dat passagiers deze kussentjes ontzettend waarderen. “We zijn dan ook blij dat deze kussentjes weer terug te vinden zijn op verre vluchten in economy”, laat de maatschappij weten. Uiteraard wordt het kussentje met deken wel aangeboden in een verpakking. Verder legt KLM nog uit dat het niet makkelijk was om de kussentjes terug in te voeren.

KLM kussens economy
KLM komt weer terug met kussentjes in economy op long-haul vluchten. (Foto: InsideFlyer)

De maatschappij legt uit dat het makkelijk lijkt dan het eigenlijk is. Het herinvoeren kost natuurlijk extra tijd en daar heeft het personeel tot op heden niet op gerekend. Denk aan de extra tijd die erbij is gekomen voor wat betreft het schoonmaken. Daarom zal vanaf nu KLM Ground Services de toestellen beladen met deze kussens. Ook kan er nu sneller gewerkt worden doordat de kussens en dekens in één hygiënische verpakking zitten. Al bij al is KLM erg trots dat deze kussentjes nu terug zijn in de economy class. De maatschappij laat weten met man en macht oplossingsgericht te hebben gewerkt om de passagiers een comfortabelere vliegervaring te bezorgen.

Uitgelichte afbeelding: InsideFlyer – Marco

Reacties

  1. Van Gooiland zegt

    “Al bij al is KLM erg trots dat deze kussentjes nu terug zijn in de economy class. De maatschappij laat weten met man en macht oplossingsgericht te hebben gewerkt om de passagiers een comfortabelere vliegervaring te bezorgen.”

    Ha ha ha ha ha, het Magische Kussen Wonder! Nu zijn ze trots op iets wat ze al paar jaar terug eenvoudig hadden kunnen en moeten toen. Maar als we KLM moeten geloven was die herintroductie bijna net zo gecompliceerd als het bouwen van een kerncentrale, waar ze met man en macht oplossingsgericht aan hebben moeten werken, terwijl het personeel er op een of andere manier tot op heden helemaal niet op had gerekend.

    Wat een geklets! Als ze passagiers nu ook écht een comfortabelere vliegervaring willen bieden dan zullen ze toch eindelijk eens een keer de portemonnee moeten trekken de de mouwen moeten opstropen. Of de klanten aanraden om met de concurrentie te vliegen: dat is eenvoudiger, sneller en eerlijker.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *