KLM Best Seat Guide16 min leestijd

KLM World Business Class

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

In deze KLM Best Seat Guide kun je alles vinden over de beste stoelen, de slechtste stoelen en de stoelen die je het beste kunt vermijden in de toestellen van KLM.

KLM Best Seat Guide

In deze KLM Best Seat Guide kun je als eerste meer lezen over de kosten voor de stoelselectie en het upgraden naar Business Class en de diverse ‘stoelsoorten’. Vervolgens kun je de beste stoelen, de slechtste stoelen en de stoelen die je het beste kunt vermijden vinden. Deze staan op volgorde van short-haul naar long-haul toestellen. Hier vind je een overzicht van alle KLM stoelsoorten in de Europese vloot en Intercontinentale vloot.

Om het overzichtelijk te houden zijn de volgende afkortingen gebruikt:

  • EBC = Europe Business Class
  • WBC = World Business Class
  • Y+ = Economy Comfort Class
  • Y = Economy Class

Upgraden naar Business Class / Diverse ‘stoelsoorten’ bij KLM

KLM heeft veel verschillende type stoelen die je kunt selecteren. De volgende type stoelen biedt KLM aan:

Standaard Economy Stoel

De standaard Economy stoel heeft 76 tot 81 cm beenruimte en kan 9 cm naar achteren.

Economy Comfort

Deze Economy Comfort stoel heeft een beenruimte tot 89 cm en kan tot 18 cm naar achteren. Deze bevinden zich vooraan in het vliegtuig, voor de Economy class en achter de Business class.

Extra Beenruimte Stoelen

Deze stoelen hebben op Europese vluchten een beenruimte tot 97 cm. Op intercontinentale vluchten is de beenruimte ten minste 140 cm. Deze stoel kan net zoals een standaardstoel 9 cm naar achteren en deze bevinden zich bij de nooduitgang.

Voorkeursstoelen

Deze stoelen bevinden zich vlak achter de Economy Comfort stoelen of in een rij met twee stoelen. Deze hebben een beenruimte van 79 tot 81 cm en zijn verstelbaar zoals een normale Economy stoel. Deze kun je selecteren op intercontinentale vluchten.

World Business Class

Alles over de World Business Class kun je lezen in dit artikel op InsideFlyer. Per type vliegtuig kun je de specifieke WBC stoel bekijken.

Europe Business Class

In de vliegtuigen met rijen van drie stoelen zal de middelste stoel worden vrijgehouden. Zo heb je een stoel aan het gangpad of aan het raam. Deze stoelen hebben extra beenruimte en kunnen verder naar achteren. In alle B737 toestellen heb je een stroomvoorziening bij je stoel.

Boeing 737-700

De Boeing 737-700 van KLM heeft een Europe Business class stoel waarbij de middelste stoel in een 3-3 opstelling leeg blijft. De opstelling in de Economy Comfort en Economy Class is 3-3.

De beste stoelen in de B737-700 van KLM zijn:

  • 11B, 11C, 11D, 11E (Y) – Door de nooduitgang heb je hier extra beenruimte
  • 12A, 12F (Y) – Door de nooduitgang heb je hier extra beenruimte

De slechtste stoelen in de B737-700 van KLM zijn:

  • 1A, 1F (EBC) – Deze stoelen missen een raam en door de bulkhead heb je minder beenruimte
  • 6A, 6F (Y+) – Deze stoelen missen een raam
  • 25A, 25B, 25V, 25D, 25E, 25F – Deze stoelen kunnen minder ver achteruit en het toilet is achter deze rij

De stoelen om te vermijden in de B737-700 van KLM zijn:

  • 1C, 1D (EBC) – Door de bulkhead heb je minder beenruimte
  • 10A, 10B, 10C, 10D, 10E, 10F (Y) – Deze stoelen kunnen niet naar achteren vanwege de nooduitgang
KLM B737-700
KLM B737-700 ©KLM

Boeing 737-800

De Boeing 737-800 van KLM heeft een Europe Business class stoel waarbij de middelste stoel in een 3-3 opstelling leeg blijft. De opstelling in de Economy Comfort en Economy Class is 3-3.

De beste stoelen in de B737-800 van KLM zijn:

  • 15A, 15B, 15C, 15D, 15E, 15F (Y) – Door de nooduitgang heb je hier extra beenruimte

De slechtste stoelen in de B737-800 van KLM zijn:

  • 9F (Y) – Deze stoel mist een raam
  • 10A (Y) – Deze stoel mist een raam
  • 31A, 31B, 31C, 31D, 31E, 31F (Y) – Deze stoelen kunnen minder ver achteruit en het toilet is achter deze rij

De stoelen om te vermijden in de B737-800 van KLM zijn:

  • 1A, 1C, 1D, 1F (EBC) – Door de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 9A (Y) – Deze stoel heeft een raam wat niet helemaal uitgelijnd is met de stoel
  • 10F (Y)  – Deze stoel heeft een raam wat niet helemaal uitgelijnd is met de stoel
  • 12A, 12B, 12C, 12D, 12E, 12F (Y) – Deze stoelen kunnen niet naar achteren vanwege de nooduitgang
  • 30C, 30D (Y) – Door het toilet kan het hier lawaaierig zijn
KLM 737-800
KLM 737-800 ©KLM

Boeing 737-900

De Boeing 737-900 van KLM heeft een Europe Business class stoel waarbij de middelste stoel in een 3-3 opstelling leeg blijft. De opstelling in de Economy Comfort en Economy Class is 3-3.

De beste stoelen in de B737-900 van KLM zijn:

  • In dit toestel zijn er geen stoelen die het best zijn vergeleken met de andere stoelen in dit type.

De slechtste stoelen in de B737-900 van KLM zijn:

  • 33A, 33B, 33C, 33D, 33E, 33F (Y) – Deze stoelen kunnen minder ver achteruit en het toilet is achter deze rij

De stoelen om te vermijden in de B737-900 van KLM zijn:

  • 1A, 1C, 1D, 1F (EBC) – Door de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 14A, 14B, 14C, 14D, 14E, 14F (Y) – Deze stoelen kunnen niet naar achteren vanwege de nooduitgang
  • 32C, 32D (Y) – Door het toilet kan het hier lawaaierig zijn
KLM Boeing 737-900
KLM Boeing 737-900 ©KLM

Embraer 175

De KLM Embraer 175 is een nieuw toestel wat recent aan de vloot is toegevoegd. In Europe Business Class staan de stoelen in een 2-2 opstelling en heb je 81 cm beenruimte. In Economy Comfort heb je ook een beenruimte van 81 cm en in Economy een beenruimte van 74 CM.

Omdat dit toestel recent toegevoegd is aan de vloot, weten we er nog weinig van. Ik ga er vanuit dat je rij 23 het beste kunt vermijden omdat hiervan de rugleuning niet of niet ver naar achter kan. Mocht je meer informatie hebben over dit toestel, laat dit dan vooral onder dit artikel weten!

KLM Embraer 175
KLM Embraer 175 ©KLM

Embraer 190

De Embraer 190 van KLM heeft een Europe Business class stoel in een 2-2 opstelling staan. De economy opstelling in dit toestel is ook 2-2.

De beste stoelen in de E190 van KLM zijn:

  • 11A, 11c, 11D, 11F (Y) – Door de nooduitgang heb je hier extra beenruimte

De slechtste stoelen in de E190 van KLM zijn:

  • 26A, 26C, 26D, 26F (Y) – Door het toilet kan het hier lawaaierig zijn

De stoelen om te vermijden in de E190 van KLM zijn:

  • 10A, 10C, 10D, 10F (Y) – Door de nooduitgang achter deze stoelen kan de rugleuning niet naar achteren
KLM Embraer 190
KLM Embraer 190 ©KLM

Airbus A330-200

De Airbus A330-200 van KLM heeft nu de nieuwe World Business Class in een opstelling van 2-2-2. De opstelling in Economy Class is 2-4-2. De gemiddelde stoelafstand in Economy Class is 79 cm en in Economy Comfort 89 cm. In de World Business Class is de stoelafstand gemiddeld 152 cm.

De box van het entertainment systeem zit onder de A, D, F, G en J stoelen. Hierdoor heb je op deze plaatsen minder beenruimte.

De beste stoelen in de A330-200 van KLM zijn:

  • 10B, 10D, 10E, 10G, 10H (Y+) – Extra beenruimte
  • 30A, 30B, 30H, 30J (Y) – Extra beenruimte

De slechtste stoelen in de A330-200 van KLM zijn:

  • 24A, 24B, 24D, 24E, 24F, 24G, 24H, 24J (Y) – De stoel kan minder ver naar achter + het toilet/galley is achter de stoel.
  • 42A, 42B (Y) – Minder beenruimte + het toilet/galley is achter de stoel
  • 43D, 43E, 43G, 43H, 43J (Y) – Minder beenruimte + het toilet/galley is achter de stoel

De stoelen om te vermijden in de A330-200 van KLM zijn:

  • 3D. 3G, 3H, 3J (WBC) – De galley zit achter deze stoelen waardoor dit lawaaierig kan zijn
  • 10A, 10J (Y+)- Deze stoelen missen een raam
  • 16A, 16B, 16H, 16J (Y) – De rij ervoor is de Economy Comfort rij waardoor deze stoelen die op rij 15 staan verder naar achter gaan
  • 30D, 30E, 30F, 30G (Y) – Door de bulkhead die hier staat heb je gelimiteerde beenruimte, waarbij tevens de tafel en het entertainment systeem in de stoel verwerkt zijn waardoor de breedte beperkter is
  • 39A, 39B, 39H, 39J (Y) – Deze stoelen bevinden zich in de ‘kromming’ van het vliegtuig waardoor je beenruimte beperkt is
  • 40A, 40B, 40H, 40J (Y) – Deze stoelen bevinden zich in de ‘kromming’ van het vliegtuig waardoor je beenruimte beperkt is en het entertainment systeem niet recht voor je is
  • 41A, 41B, 41H, 41J (Y) – Deze stoelen bevinden zich in de ‘kromming’ van het vliegtuig waardoor je beenruimte beperkt is en het entertainment systeem niet recht voor je is
A330-200 KLM
A330-200 ©KLM

Airbus A330-300

De Airbus A330-300 van KLM heeft nog de nieuwe World Business Class in een opstelling van 2-2-2. De opstelling in Economy Class is 2-4-2. De gemiddelde stoelafstand in Economy Class is 79 cm en in Economy Comfort 89 cm. In de World Business Class is de stoelafstand gemiddeld 152 cm.

Het entertainmentsysteem heeft een box welke geplaatst zijn in de Y en Y+ cabine onder de C, D, F en H stoelen. Daardoor heb je minder beenruimte en kun je deze stoelen het beste vermijden.

De beste stoelen in de A330-200 van KLM zijn:

  • 11C, 11H (Y+) – Doordat de configuratie hier van 2-4-2 naar 3-4-3 gaat heb je op deze stoelen extra beenruimte en niemand voor je

De slechtste stoelen in de A330-200 van KLM zijn:

  • 18A, 18K (Y) – Deze stoelen missen een raam
  • 50A, 50K (Y) – Door de nooduitgang is je beenruimte niet optimaal en zul je je benen schuin moeten leggen om te kunnen profiteren van je beenruimte.
  • 62A, 62B (Y) – Door de nooduitgang achter deze stoel kan de rugleuning niet naar achteren en het toilet en galley kunnen hinderlijk zijn
  • 63J, 63K (Y) – Door de nooduitgang achter deze stoel kan de rugleuning niet naar achteren en het toilet en galley kunnen hinderlijk zijn
  • 63D, 63E, 63F, 63G (Y) – Door de galley achter deze stoel kan de rugleuning niet naar achteren en het toilet en galley kunnen hinderlijk zijn

De stoelen om te vermijden in de A330-200 van KLM zijn:

  • 1A, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1J (WBC) – Door het toilet en de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 10A, 10C, 10D, 10E, 10F, 10G, 10J, 10K (Y+) -Door de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 23A, 23B, 23C, 23D, 23E, 23F, 23G, 23H 23J, 23K (Y) – Door het toilet achter deze stoelen kan de rugleuning niet naar achteren en het toilet kan hinderlijk zijn
  • 43A, 43B, 43C, 43D, 43E, 43F, 43G, 43H, 43J, 43K (Y) – Door het toilet en de galley achter deze stoelen kan de rugleuning niet naar achteren en het toilet en de galley kunnen lawaaierig zijn.
  • 52D, 52E, 52F, 52G (Y) – Door de bulkhead is je beenruime gelimiteerd en het kan hier lawaaierig zijn
  • 58C, 58H (Y) – Doordat de configuratie hier van 3-4-3 naar 2-4-2 gaat komt het geregeld voor dat er mensen tegen je stoel aanlopen wat hinderlijk kan zijn
A330-300 KLM
A330-300 ©KLM

Boeing 777-200ER

De Boeing 777-200ER van KLM heeft de nieuwe World Business Class in een 2-2-2 opstelling. De opstelling in Economy Class is 3-4-3. De gemiddelde stoelafstand in Economy Class is 79 cm en in Economy Comfort 89 cm. In de World Business Class is de stoelafstand gemiddeld 160 cm.

De beste stoelen in de B777-200ER van KLM zijn:

  • Dit type toestel heeft geen stoelen die het beste zijn

De slechtste stoelen in de B777-200ER  van KLM zijn:

  • 5A (WBC) – Deze stoel mist een raam en het toilet achter deze stoel kan hinderlijk zijn
  • 43A, 43B, 43C, 44E, 44F, 44G, 43H, 43J, 43K (Y) – De rugleuning kan niet zo ver naar achter als de andere stoelen en het toilet en galley kunnen hinderlijk zijn

De stoelen om te vermijden in de B777-200ER  van KLM zijn:

  • 1G, 1H, 1K (WBC) – De galley en het toilet kunnen hinderlijk zijn
  • 5C, 5D, 5G (WBC) – De galley en het toilet kunnen hinderlijk zijn
  • 6A, 6C, 6D, 6G, 6H, 6K (WBC) – De galley, het toilet en de Economy rijen die hier direct achter staan kunnen hinderlijk zijn
  • 25C, 25D, 25E, 25F, 25G (Y) – Deze stoelen kunnen niet even ver naar achteren als de andere en het toilet kan hinderlijk zijn
  • 43E, 43G (Y) – Het toilet en de galley kunnen hinderlijk zijn
KLM B777-200ER
KLM B777-200ER ©KLM

Boeing 777-300ER

De Boeing 777-300ER van KLM heeft de nieuwe World Business Class in een 2-2-2 opstelling. De opstelling in Economy Class is 3-4-3. De gemiddelde stoelafstand in Economy Class is 79 cm en in Economy Comfort 86 cm. In de World Business Class is de stoelafstand gemiddeld 160 cm.

De beste stoelen in de B777-300ER van KLM zijn:

  • Dit type heeft geen beste stoelen vergeleken met de andere stoelen

De slechtste stoelen in de B777-300ER van KLM zijn:

  • 20H, 20J, 20K (Y) – Door het toilet achter deze stoelen kan de rugleuning niet of niet ver naar achteren
  • 21D, 21E, 21G, 21G (Y) – Door het toilet achter deze stoelen kan de rugleuning niet of niet ver naar achteren
  • 22A, 22B, 22C (Y) – Door de nooduitgang achter deze stoelen kan de rugleuning niet of niet ver naar achteren
  • 30A, 30K (Y) – Door de nooduitgang heb je hier minder beenruimte
  • 30D, 30E, 30F, 30G (Y) – Vanwege de bulkhead heb je hier minder beenruimte
  • 43A, 43B, 43C, 43D, 43E, 43F, 43G, 43H, 43J, 43K (Y) – Vanwege het toilet en de galley achter deze stoelen kan het hier lawaaierig zijn en kan de stoel niet of niet ver naar achteren
  • 50A, 50K (Y) – Door de nooduitgang heb je hier minder beenruimte
  • 52D, 52E, 52F, 52G (Y) – Vanwege de bulkhead heb je hier minder beenruimte
  • 62A, 62B, 62C (Y) – Vanwege het toilet achter deze stoelen kan het hier lawaaierig zijn en kan de stoel niet of niet ver naar achteren
  • 63D, 63E, 63F, 63J, 63K  (Y)- Vanwege de nooduitgang en de galley achter deze stoelen kan het hier lawaaierig zijn en kan de stoel niet of niet ver naar achteren

De stoelen om te vermijden in de B777-300ER van KLM zijn:

  • 1A, 1C, 1D, 1G, 1H, 1K (WBC) – Vanwege de galley en het toilet kan het hier lawaaierig zijn
  • 5A, 5C, 5D, 5G (WBC) – Vanwege de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 6A, 6C, 6D, 6G, 6H, 6K (WBC) – Vanwege de Economy rijen hier achter kan het hier lawaaierig zijn
  • 59D (Y) – Omdat hier geen stoel achter zit lopen regelmatig mensen tegen je stoel aan
  • 62H (Y) – Omdat hier geen stoel achter zit lopen regelmatig mensen tegen je stoel aan. Tevens kan het hier lawaaierig zijn door de galley
KLM B777-300ER V2 - KLM best seat guide
KLM B777-300ER ©KLM

Boeing 787-9

De Boeing 787-9 van KLM heeft de nieuwe World Business Class in een 1-2-1 opstelling waarbij iedereen direct aan het gangpad zit. De opstelling in Economy Class is 3-3-3. De gemiddelde stoelafstand in Economy Class is 79 cm en in Economy Comfort 89 cm.

De beste stoelen in de B787-9 van KLM zijn:

  • Dit type heeft geen beste stoelen vergeleken met de andere stoelen

De slechtste stoelen in de B787-9 van KLM zijn:

  • 25A, 25B, 25C, 25D, 25E, 25G, 25H, 25J, 25K (Y) – Door het toilet gaat je rugleuning niet of niet ver naar achteren en kan het hier lawaaierig zijn
  • 43A, 43B, 43C, 43H, 43J, 43K (Y) – Door de nooduitgang gaat je rugleuning niet of niet ver naar achteren en kan het hier lawaaierig zijn
  • 44D, 44E, 44G (Y) – Door de galley gaat je rugleuning niet of niet ver naar achteren en kan het hier lawaaierig zijn

De stoelen om te vermijden in de B787-9 van KLM zijn:

  • 1A, 1D, 1G, 1K (WBC) – Door het toilet en de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 8A, 8D, 8G, 8K (WBC) – Door de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 10A, 10B, 10C, 10D, 10E, 10G, 10H, 10J, 10K (Y+) – Door de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 30A, 30B, 30C, 30D, 30E, 30G, 30H, 30J, 30K (Y) – Door het toilet kan het hier lawaaierig zijn
  • 43D, 43G (Y) – Door het toilet kan het hier lawaaierig zijn
KLM B787-9 - KLM best seat guide
KLM B787-9 ©KLM

Boeing 787-10

De Boeing 787-10 van KLM heeft de nieuwste generatie World Business Class stoelen in een 1-2-1 opstelling waarbij iedereen direct aan het gangpad zit. De opstelling in Economy Class is 3-3-3. De gemiddelde stoelafstand in Economy Class is 79 cm en in Economy Comfort 89 cm.

Alle B787-10 toestellen van KLM hebben Wi-Fi aan boord. Dit vliegtuigtype vliegt o.a. naar de Verenigde Staten en Dubai.

De beste stoelen in de B787-10 van KLM zijn:

  • Dit type heeft geen beste stoelen vergeleken met de andere stoelen

De slechtste stoelen in de B787-10 van KLM zijn:

  • 5A, 5K (WBC) – Deze stoelen hebben geen raam
  • 28A, 28B, 28C, 27D, 27E, 27G, 28H, 28J, 28K (Y) – Door het toilet gaat je rugleuning niet of niet ver naar achteren en kan het hier lawaaierig zijn
  • 47A, 47B, 47C, 47H, 47J, 47K (Y) – Door de nooduitgang gaat je rugleuning niet of niet ver naar achteren en kan het hier lawaaierig zijn
  • 48D, 48E, 48G (Y) – Door de galley gaat je rugleuning niet of niet ver naar achteren en kan het hier lawaaierig zijn

De stoelen om te vermijden in de B787-10 van KLM zijn:

  • 1A, 1D, 1G, 1K (WBC) – Door het toilet en de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 10A, 9D, 9G, 10K (WBC) – Door de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 11A, 11B, 11C, 11D, 11E, 11G, 11H, 11J, 11K (Y+) – Door de galley kan het hier lawaaierig zijn
  • 30A, 30B, 30C, 30D, 30E, 30G, 30H, 30J, 30K (Y) – Door het toilet kan het hier lawaaierig zijn

KLM Best Seat Guide - KLM 787-10 World Business Class stoel

Afbeeldingen ©KLM

Heb jij nog aanvullingen, veranderingen of tips omtrent de beste, slechtste en de stoelen die je het beste kunt vermijden? Laat het hieronder weten!

Reacties

  1. Ludwig zegt

    Op all widebodies in Y: kijk uit voor de stoelen met extra beenruimte (geel gekleurd in de plattegronden). De beenruimte is niet overdreven, maar reken op stank uit toiletten, constante rij medepassagiers die óf in de rij staan voor de toiletten óf yoga oefeningen voor je gaan staan uitvoeren. Mijn laatste vlucht op de A333, stoel 30H, een lange dunne mevrouw die heel indrukwekkend staande haar neus tegen haar enkels kreeg, maar ik keek wel recht in haar achterste. Enzovoort.
    Buiten Y+ is er in de hele widebody vloot maar één paar stoelen met extra beenruimte zonder deze problemen: A333 31A en 31B. Je kunt je benen strekken (ik ben 1.82) of net omhoog tegen het schot (niet stijlvol, maar ik deed het toch). Geen verkeersopstoppingen en ’s nachts extra rust, aangezien vóór het schot een rustruimte gecreëerd wordt voor crew.

    Op de B777 nieuwe WBC kan ik in rij 2-4 de D stoelen aanbevelen. Gezien het feit dat je iets achter je linker en rechter buren zit en beide de andere kant op wegkijken, net iets meer privacy

  2. Han zegt

    De informatie over de Airbus A330-300 klopt niet, dat gaat over de 200. En nu vlieg ik net met dit vliegtuig van Calgary naar Amsterdam. Heeft u daar nog informatie over?

  3. Bert zegt

    In de 777-300 kies ik in WBC juist altijd 1A en 1C. Links voor in de cabine. De toiletten zitten rechts, dus daar heb je geen last van, en de stoelen op rij 1 hebben een grotere footbay, omdat er geen stoel voor zit.
    Als ik op 1 van de andere rijen zit, passen mijn voeten (maat 45) niet goed dwars in de footbay tijdens slapen, op rij 1 past dit wel. Ik slaap altijd met oordoppen, dus al zou er extra keukengeluid zijn (nooit wat van gemerkt overigens), dan heb ik er geen last van.

    • Eric zegt

      Helemaal mee eens; ook met maat 43;)
      Rij 6 heeft ook een grote footbay, maar achter de galley en voor economy (met eventueel baby’s)

  4. Jolanda zegt

    Op stoelrij 11 bevinden zich de mediaboxen (onder de stoelen ervoor) waardoor je benen niet goed kwijt kan en zeker geen tas. betreft vooral stoel 11B en 11J en maar wellicht ook in het stuk bij de stoelen DEFG (weet niet welke stoel) Heb je extra comfortclass betaald maar ben je dus niet beter af.
    De mediaboxen bevinden zich ook op andere rijen in economyclass en zijn er dus specifieke stoelen die je beter kan mijden maar welke dat zijn ?? misschien kan iemand anders die aanvullen?

  5. Wim Cornelisse zegt

    Naast de keuze van een passende stoel is ook het lawaai van het toestel bepalend voor het reiscomfort. Wij zaten twee dagen geleden in een 777-200 op economie plus stoelen, dus meer beenruimte, maar werden gek van de herrie van de Airco. Kon de stuward nauwelijks verstaan. Op de heenweg beviel ons de 777-300 ons beter, ook qua toilet opstelling, logisch want het is groter dan de 200.
    Ook de Airbus 330-300 beviel ons beter. Ter achtergrond we missen de economy plus stoelen in de 747 erg.

  6. DerRudi zegt

    Volgens mij klopt een aantal dingen niet per se: is je recline echt minder op de achterste rij economy? In alle keren dat ik dit (lang geleden) heb geprobeerd leek het er niet op; recline in economy is toch altijd heel beperkt dus misschien lijkt het maar zo. En bijv. 28A en 28K zijn dan wellicht zo gek nog niet? (ook niemand die tegen je stoel / het entertainmentsysteem ramt en je daardoor wekt)

    En direct zittend achter economy comfort heb ik het idee dat de beenruimte juist nog steeds wat groter is, juist wellicht omdat economy comfort meer recline heeft. Heb daar iig nooit last van gehad. (787-9 en 777-200 iig)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *