Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Hyatt heeft deze week het eerste hotel van een nieuw All Inclusive merk geopend. Hiermee telt de hotelteken nu in totaal 10 All Inclusive merken. Een aantal weken geleden kondigen Hilton en Marriott ook al aan om met nieuwe merken te openen.
Nieuw All Inclusive merk Hyatt
Hyatt staat van alle grote hoteltekens wereldwijd bekend om de All Inclusive merken. Van de in totaal 30 merken zijn er nu in totaal 10 All Inclusive merken en dat is veel meer dan bij bijvoorbeeld Hilton en Marriott. Het tiende All Inclusive merk van Hyatt heet Impression by Secrets. Afgelopen week heeft de Amerikaanse keten namelijk het eerste hotel geopend in Isla Mujeres, Mexico. Impression by Secrets hotels zijn alleen toegankelijk voor volwassenen en staan bekend om de luxueuze uitstraling.
Een woordvoerder van de Hyatt laat weten met dit nieuwe merk aan alle verwachtingen van de gasten te willen voldoen. “Dit nieuwe merk straalt onze expertise en ervaring uit die we hebben in de wereld van luxueuze All Inclusive resorts”, zo laat Gonzalo del Peón van Hyatt weten. Verder wordt er gesproken over inbegrepen vervoer van en naar de luchthaven en een butler service. Het doen van de was is zelfs bij deze service inbegrepen. Hyatt heeft op dit moment in totaal 30 merken en 1.250 hotels wereldwijd. Veel hotelketens hebben op dit moment eigenlijk een teveel aan kleine en budgetmerken. Maar de All Inclusive resorts zijn op dit moment ook populair en dus in opkomst bij grote hotelketens. Hyatt pakt met Impression by Secrets helemaal uit. Meer over de verschillende merken en hotel kun je vinden op de website van Hyatt.
Uitgelichte afbeelding: Hyatt
Geef een reactie