Status match Iberia nav Airberlin

Discussie in 'oneworld' gestart door ErikBenjamin, 23 apr 2018.

  1. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Een tijdje geleden werd er een status match aangeboden door Iberia nav het faillissement van Airberlin, zie ook: https://insideflyer.nl/oneworld-status-match-iberia-topbonus-leden/

    Ik heb mij hier destijds voor aangemeld en dit is ook bevestigd door Iberia. Laatste stuurden ze de volgende e-mail: Your Tier Match request is about to be confirmed

    Vielen Dank für Ihr Interesse an Iberia Plus, Ihr Antrag wird gerade bearbeitet Hiermit teilen wir Ihnen mit, dass sich das Verfahren aufgrund der vielen Anträge verzögert hat. Machen Sie sich bitte keine Sorgen, denn wenn Sie Ihren Antrag zwischen dem 23. Oktober und dem 30. November 2017 gestellt haben, werden Sie ihre Bestätigung innerhalb von drei Wochen erhalten:

    Maar... Tot op heden nog niks. Geen verdere e-mails, bevestigingen, etc. Ik ben dan ook benieuwd of andere mensen zich aangemeld hebben en of er iemand al wel succesvol toegelaten is tot hun plus-programma.
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.691
    Leuk Bevonden:
    1.917
    Trofeepunten:
    648
    Afgelopen week na heel veel heen en weer communicatie afgewezen omdat ik al een - ongebruikt - account had voor de match.
     
    ErikBenjamin vindt dit leuk.
  3. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Ik ben al een paar maanden gold, maar was ook eerst platinum bij ab
     
  4. pieter-sa

    pieter-sa Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ja hoor geen enkel probleem gehad, duurde wel langer dan gedacht. Heb de kaart al weken in huis.
     
  5. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Hmm dan zal ik er toch ff achteraan :(
     
  6. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Het is inmiddels gelukt. Paar keer contact gezocht via Facebook (complimenten, ze zijn daar erg snel) en de status-match is alsnog binnen :) Iemand nog tips over hun programma en/of Avios?
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.566
    Leuk Bevonden:
    2.365
    Trofeepunten:
    583
    Avios kun je regelmatig scoren op groupon voor 19 euro per 2000.
     
  8. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Ik ben al een tijd geleden gematcht tot juni 2019 en heb al 22.130 avios en 1.315 elite punten bij elkaar gesprokkeld...lijkt heel wat, niet als je kijkt welke vluchten ik allemaal gedaan heb. Zit nu op de helft voor herkwalificatie gold.
    Vluchten voor status;
    AMS - LHR - HND - LHR - AMS (economy met JAL / BA)
    DUS - LHR - DXB - LHR - DUS (Premium economy met BA)
    DXB - CMB - BKK - CMB - BKK (economy met Sri Lankan)

    Ik denk dat ik mn gold rekwalificatie wel ga halen voor volgend jaar! Misschien nog een keer business reizen dan moet 't goed zitten
     
    ErikBenjamin en lloydje33 vinden dit leuk.
  9. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ik zal hetzelfde dan maar doen. Door de vele Iberia posts de laatste 24h toch mijn account maar weer eens bezocht :)

    Mijn verzoek tot status match met AB is nooit beantwoord tot nu toe.
     
    ErikBenjamin en DirkOnTour vinden dit leuk.
  10. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Succes :) Kan wel ff duren doordat je verzoek er doorheen is, maar de support via FB is iig erg vriendelijk en behulpzaam. Heb je wel een e-mail ontvangen dat je verzoek gehonoreerd is?

    Titel van die e-mail uit februari 2018: "Your Tier Match request is about to be confirmed"
     

Deel Deze Pagina