Miami& The Keys (hotel) tips gevraagd

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door high_class, 17 aug 2016.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik moet in November weer naar Ft Lauderdale voor werk en aangezien de hotels daar door de yacht show belachelijk zijn was ik van plan om in Miami te slapen. Verder leek het mij wel geinig om een over de keys te rijden. Nu loop ik tegen de volgende problemen aan:

    - Vanwege planologische beslissingen zijn gebieden die wij Miami zouden noemen in NL anders gestructureerd in de VS. Dit betekent dat bij het zoeken in Hotelscombined je niet de meerdere gebieden kan selecteren en dus makkelijk kan zoeken. Is South Beach the place to be? Of zijn er nog hotels op andere plekken de moeite waard?

    - Is Key West de moeite waard, of gewoon het bekendst en daardoor ook duur (beetje hotel 300+ euro per nacht)? Ik ben hier nooit geweest en heb geen idee of er niet een andere Key, rustiger en/of mooier is.

    BVD
     
  2. PaulS

    PaulS Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Ik denk dat een groot deel smaak is maar een van mijn favoriete hotels ter wereld is The Edition Hotel Miami Beach, deze is overigens dochter van Marriott dus er kunnen ook punten verdient worden.

    http://www.editionhotels.com/miami-beach
     
    high_class vindt dit leuk.
  3. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hoeveel dagen heb je over om de keys te bezoeken? En wanneer, in het weekend? Van Miami Beach naar Key West is namelijk best ver rijden.
     
    high_class vindt dit leuk.
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    een dag of 4 waarschijnlijk met een gedeelte in het weekend
     
  5. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Ben vaak in Miami geweest, South Beach is wel de place to be. Heb je toevallig veel IHG punten over? Crown Plaza daar op South Beach is aan te raden.

    De Keys is leuk, maar vooral (Key West) duur en uiteindelijk niet zo bijzonder voor mij om er nog eens terug te keren. Wij verbleven destijds in 2011 in een Best Western. Was op zich wel goed te doen, nog redelijk betaalbaar en dichtbij centrum. Een beetje hotel met naam kost je al snel USD300 per nacht inderdaad.

    Mijn meest recente verblijf op Key Largo was in 2014 in het bij Holiday inn aldaar. Was niet heel fantastisch, maar boeking met punten. Er zitten ook een paar Hilton en Marriott resorts op Key Largo (en een nieuwe Hyatt Place). Voordeel van Key Largo is dat je toch op de Keys bent, maar dichterbij Miami en minder kostbaar dan Key West. Je kunt vanuit Key Largo altijd nog een dagje Key West bezoeken.
     
    high_class vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Crowne Plaza in South Beach is inderdaad een aanrader. Duitse collega van me gaat er elk jaar naar toe, krijgt zelfs op point stays upgrades. Zijn beste upgrade tot nu toe was de penthouse suite.
     
  7. fcvdgraaff

    fcvdgraaff Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Crow Plaza Hollywood Beach info my review:

    After a night on the Holiday Inn near the airport, we moved early this morning out of our Party hotel to this hotel, what a difference from the hell to the heaven, we did check in early at 11:00 the desk lady was nice and even upgraded our room to the 10e floor (1018) , and thank you for that, it was a super & clean room with a nice balcony looking over the waterway and the hotel swimming pool, the are to options for parking $ 23,= do it yourself and $ 25,= valet parking, there is no parking for free anywhere so be prepared to pay your parking. Again It is a great place en recommended !.

    • Verbleef Mei, 2016, bezocht voor zaken
     
    high_class en Lionell vinden dit leuk.
  8. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb vorig jaar een kort verblijf in National Hotel gehad Miami beach, vond het een prima hotel met nette schone kamers en een mooi zwembad en op wandel afstand naar Ocean Drive.
     
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Key West is echt een heel eind rijden.... maar ik bewaar goede herinneringen aan het Southernmost Hotel - met frozen margaretha's om middernacht in het zwembad!
     

Deel Deze Pagina