Hotel Lounges

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Denzi, 5 aug 2017.

  1. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Na veel topics mbt airport lounges dacht ik eens dat het ook leuk zou zijn om een Hotel Lounges topic te hebben om elkaar informatie te geven.

    Ik ben in redelijk wat lounges geweest en hieronder korte omschrijvingen:
    Club Accor
    Sofitel:

    Bali Nusa Dua - Als Platinum werd ik begeleid naar de lounge waar ik werd ingecheckt. Terwijl ik wachtte, wordt er drinken ingeschonken. High tea was er ook, tevens ontbijt. Niet echt een uitzicht. Wel heel erg vriendelijk personeel. :)

    Manila -Zicht op zee. Heerlijke eggs benedict. Er kwam zelfs een dame een rugmassage geven terwijl je wachtte op je ontbijt. Goede service, prima te doen.

    Mercure:
    Bratislava Centrum - Upgrade naar een Privlege room met toegang tot de lounge (Gold). Op de begane grond. Klein en knus met water, drankjes en snacks. Geen alcohol.

    Novotel:
    Century Hong Kong - Kleine lounge, was net te laat voor alcohol. Waarschijnlijk mooi uitzicht als het niet donker is ;-). Had er niet ontbeten, maar in het restaurant.

    Hongkong Nathan Road Kowloon - Ik ben er geweest, ik kan het alleen niet zo goed herinneren vanwege de vermoeidheid...

    Club Carlson
    Radisson Blu:

    Kuwait - free upgrade als concierge/mogelijk bijbetaling voor 30€ per nacht - kleine lounge (2 hotelkamers groot). Redelijk goed ontbijt, prima bediening. Avonds altijd 2 warme snacks en gedurende de dag variatie van wat broodjes, fruit, chocola, koekjes en normale drankjes keuze. Geen alcohol

    MAN Airport - Clubroom - dit was mijn eerste lounge ervaring en wat een goede. Grote lounge, redelijke keus aan verschillende type snacks, mooi uitzicht over het vliegveld en open bar in de avond

    Hilton
    Conrad

    Tokyo - Qua service te vergelijken met de ervaring in het IC Bali. Deze lounge is verdeeld in 2 delen langs weerskanten van de gang. Het personeel hoeft je naam maar 1 keer te horen en nadien werd ik er telkens bij naam aangesproken. Ontbijt, high tea en de appetizers 's avonds zijn heerlijk. Zelfs de lounge manager neemt zijn tijd om bij de gasten te checken of alles ok is. De andere dames die er werken zullen je regelmatig komen vragen of je nog iets wil drinken. De witte wijn (Chardonnay) die ze serveren is heerlijk, evenals de Japanse single malt.


    Hilton

    Amsterdam Airport - Helemaal boven met een prachti zicht op de landingsbaan. Alcohol is aanwezig

    Berlin - mooie grote lounge. Lekkere afternoon tea met vooral zoete items. In de avond een buffet met soep en ruim voldoende snacks. Wel een aardige rij, veel mensen gebruiken de avond opstellingen waarschijnlijk als maaltijd. Vrij ruim aanbod alcohol: wijn, Sekt, sterke drank, bier. Wel mega druk. Ook hier geen ontbijt gehad, ontbijt in restaurant is geweldig met Sekt, eten op bestelling, etc.

    Brussels Grand place - Een kleine lounge met hapjes, alcoholische drankjes. Op de begane grond

    Brussels Grand place v2- Veel te kleine lounge die claustrofobisch aanvoelt en te vroeg sluit. Het aanbod qua eten en drinken is er minimaal.

    Den Haag - Kleine lounge met hapjes, alcohol is aanwezig

    Doha - Qua oppervlakte niet zo heel groot, maar het aanbod qua eten is lekker. Het nadeel is dat deze lounge druk is, voornamelijk door de aanwezigheid van veel expats die in Doha verblijven. Het aanbod qua drank is minimaal, ze serveren enkel wijn, bier en fris. Er stonden geen sterke dranken. De wijnen die er staan, zowel rood als wit, zijn wel lekker. De brownies zijn overheerlijk!

    Mumbai Airport - Ontbijt is ok, het aanbod is niet overweldigend groot in vergelijking met andere lounges. Het personeel is er vriendelijk en tijdens het ontbijt kan je à la carte dingen bestellen en die worden vers voor je gemaakt. Na het ontbijt is er weinig te verkrijgen in de lounge, zelfs geen water, thee of koffie. Er staat een fruitmand en dat is het.

    Liverpool one - Ik ben er tot nu toe 1 keer geweest en 's avonds tijdens het happy hour is het echt niet fijn om er te verblijven. Tussen 18u en 20u is het heisen voor de Engelsen tot ze niet meer op hun stoel kunnen zitten. Klokslag 20u keerde de rust weer in de lounge. Het aanbod qua hapjes was er minimaal. Er worden geen sterke dranken geserveerd, misschien maar goed ook, enkel bier en wijn.


    Rotterdam - Eén van mijn favorieten. Het is er nooit superdruk en je vindt altijd wel een plekje om te zitten. Het aanbod van zowel eten als drinken is prima. 's Avonds staan er eveneens sterke dranken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ze zullen je altijd komen vragen of je nog wat wilt drinken.



    Doubletree
    Glasgow - Deze vestiging was nieuw toen ik er verbleef. Grote ruimte met ontbijt, hapjes en alcohol. Ik werd ook aan tafel bediend.

    IHG
    IC
    :
    Amman - bijbetaling (40€) - Goede lounge, enorm groot en ruim. Er mag wel gerookt worden. Ochtends redelijk ontbijt, avonds word er tussen beperkte tijden alcohol geserveerd. Er is daarnaast gedurende de avond tot redelijk laat een open sushi bar en wat andere snacks

    Bali - Dit was zonder twijfel mijn beste IC ervaring tot nu toe. Vanaf het moment van de check in tot de check out, was de service ongeëvenaard! Het aanbod tijdens ontbijt is super. Je hebt de mogelijkheid om zowel binnen als buiten te eten. De High Tea is eveneens een aanrader. In het geval dat je een club room of suite hebt geboekt, dan kan je ook gratis gebruik maken van de bar aan het zwembad. Ik kreeg op de dag van m'n verjaardag een grote chocoladetaart voorgeschoteld en kreeg een dubbele upgrade. 's Avonds ben ik niet in de lounge geweest, dan zaten we aan het restaurant aan het strand.

    Berlin - mooie ruime lounge. Attent personeel. Heerlijk rustig, dat is dan weer het voordeel van het feit dat elites geen toegang hebben (uitgezonderd RA's). Van vijf tot negen gratis alcohol (champagne, wijn, sterkte drank). Bier en fris de hele dag te pakken. In de middag afternoon tea hapjes van prima kwaliteit, buffet vorm. In de avond canapés die gebracht worden (drie koude hapjes en drie warme hapjes). Kwaliteit prima. Weet niet of het nog steeds mogelijk is om je dinner ook in de lounge te nuttigen.
    Ontbijt niet geprobeerd, maar je kunt van de kaart een omelet, eggs bennie, etc. bestellen. Voordeel tov restaurant is dat het naar de tafel gebracht wordt.

    Berlin review 2 - Leuke moderne lounge op de bovenste verdieping (5e?). Net buiten de lounge is een terras met een aardig uitzicht over Berlijn. Hele dag thee, koffie, frisdrank en bier. In de avond van 17.30 tot 19.30 sandwiches, wat kleine hapjes en rode en witte wijn. Wij waren er in juli en het was in de lounge buitengewoon rustig. Een PC met printer aanwezig.

    Berlin review 3 - Ondertussen een keer of 3 geweest en het is er altijd goed vertoeven. De laatste keer dateert van december 2015. Dus ik weet niet hoe de service er ondertussen is. Maar elke keer goed ontbijt, lunch en kleine hapjes 's avonds. Personeel is er altijd supervriendelijk en het aanbod qua drank 's avonds is goed. Als je 's avonds in een betere sfeer wil vertoeven, dan kan je beter naar de Marlene Bar gaan beneden.


    Boekarest - Ruime lounge op hoogste (21e?) verdieping met mooi uitzicht. In de ochtend uitgebreid ontbijt met eieren/omeletten naar keuze. Middag diverse hapjes. In de avond heerlijke kleine warme gerechten in pannetjes en veel andere hapjes. Bier, wijn, Roemeense bubbels en spirits. Apart deel met PC's. Een van de betere IC lounges.

    Düsseldorf - Ontzettend lekker ontbijt, lekkere gebakjes bij de thee 's middags en 's avonds is het er goed vertoeven voor je de stad in gaat om een hapje te eten. Het personeel zorgt ervoor dat je niks tekort komt. Unieke locatie van de lounge aangezien ie niet omringd is door muren maar je uitzicht hebt over het hele atrium van het hotel.

    London Ealing - Niet al te grote lounge op de begane grond zonder uitzicht. In de lounge een heel groot beeldscherm met diverse tv-zenders. De hele dag koffie, thee en frisdrank. Het ontbijt is erg continentaal dwz weinig keus aan beleg. Geen eieren en warme gerechten. In de avond van 17.30 tot 19.30 is het aanbod aan hapjes ook minimaal en er staan wat flesjes bier en 2 flessen rode en witte wijn. Er staan 2 PC's.

    Paris Le Grand - Bijbetaling (110€) - Beste lounge tot op heden meegemaakt. Ontbijt, Lunch, Avondeten en snacks, alles is er mogelijk. Open bar, grote ruimte, vriendelijk personeel. Ideale lounge! Bij ontbijt werden er zelfs eggs benedict gemaakt

    Warschau - Ruime lounge op de 41e verdieping met heel vriendelijke medewerkers. In de ochtend uitgebreid ontbijt met eieren/omeletten naar keuze. Middag diverse hapjes. In de avond minimaal 3 warme gerechten, soep en veel hapjes. De hele dag koffie, thee, frisdrank en hapjes. Van 18.00 tot 20.00 bier, wijn, spirits en Poolse bubbels. Apart deel met PC's.

    Wenen - Lounge op bovenste verdieping met een aardig uitzicht. Goed ontbijt en de hele dag hapjes, koffie, thee, frisdrank en bier. Begin van de avond (ik weet de tijden niet meer precies, dacht van 17.30 tot 20.00) uitstekend eten, maar weinig keus. Dan ook wijn en spirits. Vriendelijke medewerkers. Apart hoekje met PC e.d. Bij de in/uitgang van de lounge grote glazen potten met Mozart kugels ( chocolade met marsepeinvulling) mmmm.

    CP:
    Amsterdam centrum (nu Kimpton) - Spire elite keuze - relatief kleine lounge, maar wel goed ontbijt, ruimere keuze aan snacks en alcohol tot vrij laat beschikbaar. Goede service

    Brussels Airport - Alweer een tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar de lounge heeft een mooi uitzicht overdag op het park wat achter het hotel ligt. Het aanbod qua snacks is minimaal, maar de bar is goed voorzien van wijn, bier, frisdrank en sterke drank. Voor het ontbijt ging ik liever naar beneden naar het grote restaurant waar het aanbod uitgebreider was.


    Copenhagen Towers
    Ruime lounge met terras. 24 uur per dag open met koffie, thee, frisdrank en bier. Ochtend goed ontbijt en omeletten naar keuze (die worden dan uit het restaurant opgehaald). In de middag zoete hapjes. In de avond diverse wijnen en sterke drank. Allerlei kleine hapjes, nootjes, chips, olijven, tomaten etc. Ook een Apple PC en printer aanwezig. Kortom een uitstekende lounge.

    Hoofddorp - Via spire elite keuze - Redelijke lounge, ook tussen 6 en 8 alcohol en drankjes beschikbaar. Meestal 3 type koude hapjes en iets warms

    Manchester - Via spire elite free upgrade - Kleine lounge waar je zelf fris kan pakken en licht kan ontbijten. Tussen 6 en 8 word er alcohol geserveerd en zijn er altijd 2 type warme snacks

    MAN Airport - upgrade - kleine lounge, zeer donker, beperkte snacks aangeboden

    HI:
    Kuwait - Salmiya - free upgrade als Spire - Niet geweest voor ontbijt. Grote lounge met wat snacks, veel snoep en drankjes (geen alcohol)

    Mariott / SPG
    Marriott

    Rotterdam - zeer kleine lounge, is tijdelijk. Later dit jaar is "de grote" klaar. Standaard Marriott aanbod, redelijk beperkt. Als je speciaal een kamer boekt vanwege lounge toegang dan zou ik teleurgesteld zijn. Ontbijt niet geprobeerd omdat het restaurant een goed ontbijt heeft waarbij je items kunt bestellen.
    Hilton Rotterdam: redelijk ruime lounge, vrijwel altijd een plekje. Ontbijt nooit geprobeerd. In de avond snacks en gratis alcohol tot een uur of 10.

    Sheraton
    Brussels Airport - Qua oppervlakte niet ontzettend groot, maar wel gezellig om te zitten 's avonds. De hapjes en broodjes die ze er serveren zijn lekker, evenals de witte wijn. Ontbijt heb ik er tijdens mijn verblijf niet genuttigd omdat ik vroeg op pad moest.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2017
    Flying doc, noppie, Carel1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    @Carel1 , een like is niet genoeg, ik heb specifiek het CP CPH voor jou opengelaten ;)
     
    Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Marriott Rotterdam: zeer kleine lounge, is tijdelijk. Later dit jaar is "de grote" klaar. Standaard Marriott aanbod, redelijk beperkt. Als je speciaal een kamer boekt vanwege lounge toegang dan zou ik teleurgesteld zijn. Ontbijt niet geprobeerd omdat het restaurant een goed ontbijt heeft waarbij je items kunt bestellen.

    Hilton Rotterdam: redelijk ruime lounge, vrijwel altijd een plekje. Ontbijt nooit geprobeerd. In de avond snacks en gratis alcohol tot een uur of 10.

    Hilton Berlin: mooie grote lounge. Lekkere afternoon tea met vooral zoete items. In de avond een buffet met soep en ruim voldoende snacks. Wel een aardige rij, veel mensen gebruiken de avond opstellingen waarschijnlijk als maaltijd. Vrij ruim aanbod alcohol: wijn, Sekt, sterke drank, bier. Wel mega druk. Ook hier geen ontbijt gehad, ontbijt in restaurant is geweldig met Sekt, eten op bestelling, etc.

    IC Berlin: mooie ruime lounge. Attent personeel. Heerlijk rustig, dat is dan weer het voordeel van het feit dat elites geen toegang hebben (uitgezonderd RA's). Van vijf tot negen gratis alcohol (champagne, wijn, sterkte drank). Bier en fris de hele dag te pakken. In de middag afternoon tea hapjes van prima kwaliteit, buffet vorm. In de avond canapés die gebracht worden (drie koude hapjes en drie warme hapjes). Kwaliteit prima. Weet niet of het nog steeds mogelijk is om je dinner ook in de lounge te nuttigen.
    Ontbijt niet geprobeerd, maar je kunt van de kaart een omelet, eggs bennie, etc. bestellen. Voordeel tov restaurant is dat het naar de tafel gebracht wordt.
     
    Didier13 en Denzi vinden dit leuk.
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik vind dat de meeste hotels wel wat meer infomatie mogen prijsgeven over het aanbod van de lounge, welke drankjes zijn er bijvoorbeeld, wel of geen (gratis) alcohol, wat zijn de hors d'euvres? Bv met een fototje erbij tijdens het boeken. Vaak staat er alleen wat summiere info als ''complementary beverages and snacks'' Of ik dan 50$ betaal voor een kopje thee met wat pinda's of dat ik een paar glazen goede wijn en lekkere hapjes kan verwachten is de grote verrassing of teleurstelling voor mij.
     
    FlyingFonz en Lionell vinden dit leuk.
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Dank je wel. Dat verklaart natuurlijk de upgrade naar een executive room op de 24e verdieping en de toegang tot de lounge:):)
     
    FlyingFonz, Lionell en Denzi vinden dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt, wiki blijft een oh zo gegeerde functie maar het komt er niet van. Daarom zou ik @Denzi willen vragen om net als in de whiskey thread, alle hotels aan te vullen in de originele post. Dan blijft het mooi en overzichtelijk :)
     
    Denzi vindt dit leuk.
  7. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Oke, maar dan verwacht ik van jou, @Carel1 en de rest wel wat meer reviews ;)

    Editje: ik heb de updates van @jongesander erin meegenomen. Heb de hoofd van de chain/loyalty programme groot/bold/curved gemarkeerd, de keten zelf bold en daarnaast ook e.e.a. op alfabetische volgorde :) Dus kom maar op met de updates allen!
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2017
    FlyingFonz, jongesander en Lionell vinden dit leuk.
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    CP Copenhagen Towers
    Ruime lounge met terras. 24 uur per dag open met koffie, thee, frisdrank en bier. Ochtend goed ontbijt en omeletten naar keuze (die worden dan uit het restaurant opgehaald). In de middag zoete hapjes. In de avond diverse wijnen en sterke drank. Allerlei kleine hapjes, nootjes, chips, olijven, tomaten etc. Ook een Apple PC en printer aanwezig. Kortom een uitstekende lounge.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2017
    Denzi vindt dit leuk.
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    IC Boekarest
    Ruime lounge op hoogste (21e?) verdieping met mooi uitzicht. In de ochtend uitgebreid ontbijt met eieren/omeletten naar keuze. Middag diverse hapjes. In de avond heerlijke kleine warme gerechten in pannetjes en veel andere hapjes. Bier, wijn, Roemeense bubbels en spirits. Apart deel met PC's. Een van de betere IC lounges.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2017
    Denzi vindt dit leuk.
  10. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    IC Warschau
    Ruime lounge op de 41e verdieping met heel vriendelijke medewerkers. In de ochtend uitgebreid ontbijt met eieren/omeletten naar keuze. Middag diverse hapjes. In de avond minimaal 3 warme gerechten, soep en veel hapjes. De hele dag koffie, thee, frisdrank en hapjes. Van 18.00 tot 20.00 bier, wijn, spirits en Poolse bubbels. Apart deel met PC's.
     
    Denzi vindt dit leuk.
  11. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Mercure Bratislava Centrum
    Upgrade naar een Privlege room met toegang tot de lounge (Gold). Op de begane grond. Klein en knus met water, drankjes en snacks. Geen alcohol.

    Novotel Hongkong Nathan Road Kowloon
    Ik ben er geweest, ik kan het alleen niet zo goed herinneren vanwege de vermoeidheid...

    Novotel Century Hong Kong
    Kleine lounge, was net te laat voor alcohol. Waarschijnlijk mooi uitzicht als het niet donker is ;-). Had er niet ontbeten, maar in het restaurant.

    Sofitel Bali Nusa Dua
    Als Platinum werd ik begeleid naar de lounge waar ik werd ingecheckt. Terwijl ik wachtte, wordt er drinken ingeschonken. High tea was er ook, tevens ontbijt. Niet echt een uitzicht. Wel heel erg vriendelijk personeel. :)

    Sofitel Manila
    Zicht op zee. Heerlijke eggs benedict. Er kwam zelfs een dame een rugmassage geven terwijl je wachtte op je ontbijt. Goede service, prima te doen.
     
    Carel1, jongesander en Denzi vinden dit leuk.
  12. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ook wat Accor kunnen toevoegen aan de lijst! :)
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  13. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Hilton Den Haag
    Kleine lounge met hapjes, alcohol is aanwezig.

    Hilton Tallinn Park
    Een verslag van mijn verblijf vorig jaar, lees je hier.

    Hilton Helsinki Strand
    Hier kan ik me niet zo veel van herinneren...

    Hilton Brussels Grand Place
    Een kleine lounge met hapjes, alcoholische drankjes. Op de begane grond.

    Hilton Amsterdam Airport
    Helemaal boven met een prachtig zicht op de landingsbaan. Alcohol is aanwezig.

    Doubletree Glasgow
    Deze vestiging was nieuw toen ik er verbleef. Grote ruimte met ontbijt, hapjes en alcohol. Ik werd ook aan tafel bediend.
     
    FlyingFonz, Carel1, Denzi en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Zit er ook in @Fripsmaster. Jij blijkt wel echt de lounge expert te zijn :p
     
    Lionell en Fripsmaster vinden dit leuk.
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    IC Wenen
    Lounge op bovenste verdieping met een aardig uitzicht. Goed ontbijt en de hele dag hapjes, koffie, thee, frisdrank en bier. Begin van de avond (ik weet de tijden niet meer precies, dacht van 17.30 tot 20.00) uitstekend eten, maar weinig keus. Dan ook wijn en spirits. Vriendelijke medewerkers. Apart hoekje met PC e.d. Bij de in/uitgang van de lounge grote glazen potten met Mozart kugels ( chocolade met marsepeinvulling) mmmm.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  16. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    CP Londen Ealing
    Niet al te grote lounge op de begane grond zonder uitzicht. In de lounge een heel groot beeldscherm met diverse tv-zenders. De hele dag koffie, thee en frisdrank. Het ontbijt is erg continentaal dwz weinig keus aan beleg. Geen eieren en warme gerechten. In de avond van 17.30 tot 19.30 is het aanbod aan hapjes ook minimaal en er staan wat flesjes bier en 2 flessen rode en witte wijn. Er staan 2 PC's.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  17. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    CP Berlin Potsdamer Platz
    Leuke moderne lounge op de bovenste verdieping (5e?). Net buiten de lounge is een terras met een aardig uitzicht over Berlijn. Hele dag thee, koffie, frisdrank en bier. In de avond van 17.30 tot 19.30 sandwiches, wat kleine hapjes en rode en witte wijn. Wij waren er in juli en het was in de lounge buitengewoon rustig. Een PC met printer aanwezig.
     
    Lionell en jongesander vinden dit leuk.
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    IC Berlin
    Ondertussen een keer of 3 geweest en het is er altijd goed vertoeven. De laatste keer dateert van december 2015. Dus ik weet niet hoe de service er ondertussen is. Maar elke keer goed ontbijt, lunch en kleine hapjes 's avonds. Personeel is er altijd supervriendelijk en het aanbod qua drank 's avonds is goed. Als je 's avonds in een betere sfeer wil vertoeven, dan kan je beter naar de Marlene Bar gaan beneden.

    IC Bali
    Dit was zonder twijfel mijn beste IC ervaring tot nu toe. Vanaf het moment van de check in tot de check out, was de service ongeëvenaard! Het aanbod tijdens ontbijt is super. Je hebt de mogelijkheid om zowel binnen als buiten te eten. De High Tea is eveneens een aanrader. In het geval dat je een club room of suite hebt geboekt, dan kan je ook gratis gebruik maken van de bar aan het zwembad. Ik kreeg op de dag van m'n verjaardag een grote chocoladetaart voorgeschoteld en kreeg een dubbele upgrade. 's Avonds ben ik niet in de lounge geweest, dan zaten we aan het restaurant aan het strand.

    IC Düsseldorf
    Ontzettend lekker ontbijt, lekkere gebakjes bij de thee 's middags en 's avonds is het er goed vertoeven voor je de stad in gaat om een hapje te eten. Het personeel zorgt ervoor dat je niks tekort komt. Unieke locatie van de lounge aangezien ie niet omringd is door muren maar je uitzicht hebt over het hele atrium van het hotel.

    Hilton Mumbai Airport
    Ontbijt is ok, het aanbod is niet overweldigend groot in vergelijking met andere lounges. Het personeel is er vriendelijk en tijdens het ontbijt kan je à la carte dingen bestellen en die worden vers voor je gemaakt. Na het ontbijt is er weinig te verkrijgen in de lounge, zelfs geen water, thee of koffie. Er staat een fruitmand en dat is het.

    Hilton Doha
    Qua oppervlakte niet zo heel groot, maar het aanbod qua eten is lekker. Het nadeel is dat deze lounge druk is, voornamelijk door de aanwezigheid van veel expats die in Doha verblijven. Het aanbod qua drank is minimaal, ze serveren enkel wijn, bier en fris. Er stonden geen sterke dranken. De wijnen die er staan, zowel rood als wit, zijn wel lekker. De brownies zijn overheerlijk!

    Hilton Rotterdam
    Eén van mijn favorieten. Het is er nooit superdruk en je vindt altijd wel een plekje om te zitten. Het aanbod van zowel eten als drinken is prima. 's Avonds staan er eveneens sterke dranken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ze zullen je altijd komen vragen of je nog wat wilt drinken.

    Hilton Brussels Grand Place
    Veel te kleine lounge die claustrofobisch aanvoelt en te vroeg sluit. Het aanbod qua eten en drinken is er minimaal.

    Hilton Liverpool One
    Ik ben er tot nu toe 1 keer geweest en 's avonds tijdens het happy hour is het echt niet fijn om er te verblijven. Tussen 18u en 20u is het heisen voor de Engelsen tot ze niet meer op hun stoel kunnen zitten. Klokslag 20u keerde de rust weer in de lounge. Het aanbod qua hapjes was er minimaal. Er worden geen sterke dranken geserveerd, misschien maar goed ook, enkel bier en wijn.

    Conrad Tokyo
    Qua service te vergelijken met de ervaring in het IC Bali. Deze lounge is verdeeld in 2 delen langs weerskanten van de gang. Het personeel hoeft je naam maar 1 keer te horen en nadien werd ik er telkens bij naam aangesproken. Ontbijt, high tea en de appetizers 's avonds zijn heerlijk. Zelfs de lounge manager neemt zijn tijd om bij de gasten te checken of alles ok is. De andere dames die er werken zullen je regelmatig komen vragen of je nog iets wil drinken. De witte wijn (Chardonnay) die ze serveren is heerlijk, evenals de Japanse single malt.

    Crowne Plaza Brussels Airport
    Alweer een tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar de lounge heeft een mooi uitzicht overdag op het park wat achter het hotel ligt. Het aanbod qua snacks is minimaal, maar de bar is goed voorzien van wijn, bier, frisdrank en sterke drank. Voor het ontbijt ging ik liever naar beneden naar het grote restaurant waar het aanbod uitgebreider was.

    Sheraton Brussels Airport
    Qua oppervlakte niet ontzettend groot, maar wel gezellig om te zitten 's avonds. De hapjes en broodjes die ze er serveren zijn lekker, evenals de witte wijn. Ontbijt heb ik er tijdens mijn verblijf niet genuttigd omdat ik vroeg op pad moest.
     
    Denzi, jongesander, Didier13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Dank je wel voor de input, e.e.a. bijgewerkt, @Carel1 ook!
     
    Lionell en Carel1 vinden dit leuk.
  20. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Hilton Malta
    Wat een prachtig hotel. Het hotel was een paar geleden vernieuwd. Prachtig uitzicht op de zee, lekker ontbij en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke lounge met eten en drinken. Hier wil ik graag nog een keer naar terug.

    Hilton Stockholm Slussen
    Mijn kamer was recht boven de snelweg en ik had prachtig zicht over Gamla Stan. De lounge was knus, ontbijt was uitgebreid. Locatie is ideaal te bereiken met de metro naar Stockholm Centraal.

    Hilton Sofia
    Voor de prijs die ik betaalde kreeg ik heel veel. Een upgrade naar de suite met extraatjes en al. De lounge is klein maar verschaft de nodige drankjes en hapjes.

    Hilton Rotterdam
    De lounge is hier geweldig. Vriendelijk personeel, dichtbij Rotterdam CS en bij het centrum. Hier wil ik nog een keertje terug.

    Hilton Amsterdam Schiphol
    Wat een prachtig gebouw. Ik zag het vaker vanuit de lucht en met de bus. Prachtig uitzicht naar de vliegtuigen en de banen in de lounge.

    Hilton Tallinn
    Mijn ervaring lees je hier.
     
    Lionell en jongesander vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina