Gebruik maken van FB AMEX om kunstproject mee te betalen

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door NJlo, 22 okt 2016.

  1. NJlo

    NJlo Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Nou loop ik binnen het travelhackingwereldje er vaak tegenaan, dat er in de VS veel meer winst uit credit cards te behalen is. Enerzijds omdat de aanbiedingen veel beter zijn, anderzijds omdat die kaartjes veel vaker te gebruiken zijn daar.

    Ik heb een vrij groot kunstproject eraan komen, waar ik in feite een hoop externe fondsen (subsidies, sponsors etc) moet doorsluizen naar voornamelijk ingehuurde ZZP'ers. Weet iemand of en hoe het mogelijk is om deze mensen via een Flying Blue kaart te betalen?

    Momenteel heb ik nog een MasterCard, maar mocht ik dit project op deze manier kunnen financieren, dan kan ik er denk ik met een FB een mooi gratis reisje uit slepen!

    Andere tips om vaker een CC te gebruiken in ons kikkerlandje zijn meer dan welkom!
     
  2. cannondalecaad

    cannondalecaad Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    NJlo vindt dit leuk.
  3. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Je zou kunnen factureren en betalen met PayPal
     
    NJlo vindt dit leuk.
  4. NJlo

    NJlo Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Goeie! Zit hier: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/paypal-fees even te kijken wat dat inhoudt qua kosten en al wordt het daar niet heel duidelijk van, moet ik zeggen dat die percentages ongeveer op hetzelfde bedrag uitkomen als een retourvlucht gewoon betalen ipv met miles kopen...
     
  5. NJlo

    NJlo Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Andere optie: Krijg je bij cash geld opnemen van AMEX FB ook punten?
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    nee, om misbruik van opname en terugstoring te voorkomen
     
    Flying doc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina