Flying Blue Miles van Marktplaats...

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door NJlo, 17 jul 2017.

1. NJlo

NJlo New Member

Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Iemand biedt ruim 100,000 FB miles aan op Marktplaats. Heeft iemand hier ervaring met op die manier aan miles komen? Betrouwbaar of ver van wegblijven?

2. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    43
    Puntenhandel zou ik van wegblijven. Je hebt geen garantie. Als hij niet levert kan je nergens op terugvallen. Daarnaast mag je punten niet verkopen dus als KLM weet om welk account het gaat zijn de mijlen ook meteen weg.

3. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    43
    Zag trouwens dat hij een screenshot van zijn exacte mijlen heeft gepost. Is dus voor KLM heel makkelijk te achterhalen om wie het gaat.

FlyingFonz vindt dit leuk.
  4. FlyingFonz

FlyingFonz Member

Leuk Bevonden:
    40
    Trofeepunten:
    18
    Ik zou er ook echt helemaal van wegblijven.

Maar wat ik lees is dat hij een award ticket voor de koper wil boeken (dat betekent ook dat je de benodigde persoonlijke info aan een onbekende doorspeelt). Een award ticket boeken voor een ander daar is in principe niets mis mee. Dat doen we allemaal toch wel eens voor een partner of familielid? Echter vraagt hij er grof geld voor. Handelt hij erin. Daar zou Flying Blue dan weer wel een stokje voor kunnen / moeten steken.

5. Sandor

Sandor Member

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    8
    Punten overboeken naar iemand anders is kostbaar (precies om dit soort redenen ook denk ik) tenzij je het middels je FB AMEX kaart doet. Het eerste bod is eigenlijk meteen dusdanig dat het eigenlijk al niet meer de moeite loont.

Laatst bewerkt: 17 jul 2017
  6. Jan van Putten

Jan van Putten Silver Member

Leuk Bevonden:
    472
    Trofeepunten:
    83
    Laat ie er lekker van op vakantie gaan deze zomer...

Flying doc vindt dit leuk.
  7. chawa

chawa Active Member

Leuk Bevonden:
    157
    Trofeepunten:
    43
    Yep, daar kwam ik van de week ook achter, wilde miles aan mijn dochter overmaken...€3 per 250 miles. Ik heb het niet gedaan, in plaatst daarvan heb ik voor haar een award ticket geboekt.

Sandor vindt dit leuk.
  8. caliform

caliform Member

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Is zonder twijfel bedrog. Overigens kan je ook heel eenvoudig de website editen om eender welk aantal miles aan te geven, dus ik zou in screenshots niet zoveel waarde zien.

Deel Deze Pagina