Ik ben ook Platinum en ben het met je eens dat er niet heel veel extra's in zit dan wat ze beloven. Ligt misschien ook aan de route die je vliegt? Ik vloog veel AMS-CPH en nu AMS-LHR en AMS-CDG en die zijn eigenlijk altijd vol, met waarschijnlijk veel mensen.
Mijn platinum extraatjes zijn op 1 hand te tellen;
- Upgrade van Y naar J voor het laatste stuk AMS-DPS (SIN-DPS)
- Praatje tijdens BKK-AMS in Y, wat ik nu van de nieuwe service vond (geen idee, vlieg niet zo vaak long haul...)
- Upgrade van Y naar J voor CDG-LHR - imo niet echt boeiend, wel lekkere champagne
- Had 1x een middenstoel voor een vlucht CDG-AMS, wel EC. Toen de BC niet vol was werd het gordijntje 2 rijen naar voren geplaatst. De mevrouw die naast mij zat vloog gelijk naar een van die rijen, maar werd terug gestuurd door de purser. Na een paar minuten kwam de purser aan mij vragen of ik die stoel wilde voor wat extra ruimte. Moest er wel om lachen, maar is ook niet alsof de wereld vergaat
Voor de volledigheid; Vlieg elke week 2 of meer vluchten, maar altijd Economy binnen Europa. Meestal niet de duurste tickets ook...
Ik maak me er niet zo druk om, ben blij met kleine dingen, zoals bij priority boarding zodat er nog plek is voor mijn koffer en de lounge, dat je even lekker kan zitten. Kan inderdaad ook met gold, maar ja, werd automatisch platinum..
De platinum service lijn is wel makkelijk als je snel te woord gestaan wil worden en als 't een keer mis gaat met vluchten, maar gebruik dat misschien 1x in de maand.
Heb ook nog een x een vlucht JFK-AMS met miles geupgrade en moet zeggen dat ik ook niet graag meer longhaul in Y vlieg... Maar wel dure hobby
Klik om te vergroten...