Heel monomaan zit ik op mijn vrije zaterdagavond te kijken hoe ik mijn layover tijd kan invullen met wat extra segmenten. Ik wil van Amsterdam naar Astana zonder een tussenstop te maken in Rusland of Bellarus waarbij ik zoveel mogelijk Skyteam segmenten/miles wil maken. Zover ik de fare rules bekijken mag je: THE FARE COMPONENT MUST BE ON ONE OR MORE OF THE FOLLOWING PS FLIGHTS 1 THROUGH 9140 PS FLIGHTS 9145 THROUGH 9554 PS FLIGHTS 9561 THROUGH 9999 KL FLIGHTS 0001 THROUGH 9999. AND THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON ONE OR MORE OF THE FOLLOWING PS FLIGHT 9383. Waarbij; UNLIMITED TRANSFERS PERMITTED ON THE PRICING UNIT FARE BREAK SURFACE SECTORS NOT PERMITTED ON THE FARE COMPONENT PROVIDED - INTERNATIONAL DOMESTIC EMBEDDED SURFACE SECTORS NOT PERMITTED ON THE FARE COMPONENT PROVIDED - INTERNATIONAL DOMESTIC. Nu zou het bijvoorbeeld heel gaaf zijn om bijvoorbeeld de KL 875 en PS 272 in deze trip te integreren en zover ik de regels lees ook mogen maar op een of andere manier heeeeel erg prijzig. Wie weet waarom zoiets niet kan?
Super, @WorldTraveller you are the best! Ik denk dat ik die dan ook maar moet gaan aanschaffen. ITA maakt er geen melding van helaas. Heb je toevallig nog tips voor mijn trip AMS-TSE FRU-AMS?
KVS kan je hooguit virtueel aan de praat krijgen op OSX. Maar qua gebruiksgemak ben je dan beter af met ExpertFlyer.
... en het is instabiel, nog geen 4 maanden nadat ik het geëmuleerd werkend had gekregen stopte het spontaan weer met werken. Vind KVS gek genoeg wel chiller werken voor het opzoeken van vluchtroosters, vaak sneller dan die webformuliertjes van EF, maarja, Windows op m'n MacBook zetten heb ik er niet voor over .
Hotel Sayrake in Bishkek is beslist een aanrader. Een oase van rust vlak bij het centrum. €100 voor een kamer, dat is 3 x een maandsalaris van een taxichauffeur daar. En voor een biertje ga je naar de overkant, Hyatt Regency, €1.20 voor een halve liter (in 2015). Gratis transfer van/naar vliegveld