De KLM heeft vanavond een bericht gestuurd naar een nog onbekend aantal gebruikers over een databreach. De tekst per e-mail is in het Engels opgesteld : Our security operations teams have detected suspicious behavior by an unauthorized entity in relation to your account. We have immediately implemented corrective action to prevent further exposure of your data. As a result, the following data was possibly compromised: Your first and/or last name Your Flying Blue number and level Miles balance Phone number Email address Latest transactions No credit card and/or payment information was exposed. Our Information Security department is taking actions to prevent any suspicious activity with regard to your account. As an additional security measure, we have locked your account and require that you change your password in order to regain access. We kindly request you go to the Air France website and select "Forgot Password" on the log in page in order to create a new password. Please be assured that Air France, KLM and their loyalty program Flying Blue takes the protection of your personal data very seriously. We apologize for any inconvenience or concern this situation may have caused. Benjamin Lipsey Senior Vice President, Customer Loyalty
Hier ook de mail gehad en wachtwoord herstellen werkte bij mij wel. Vraag me af of er een breach is geweest of iets van Awardwallet wat de boel om zeep helpt.
Ik heb de mail gisteravond gehad en ik gebruik ook AwardWallet. Was ook mijn eerste gedachte dat het daar iets mee te maken kon hebben, maar geen idee of dat echt zo is.
Mail ook gehad en gebruik ook AwardWallet. Nog steeds bijzonder dat wachtwoorden maar tot 12 tekens kan (ik wil 20 tekens) en dat 2-Step verification nog steeds niet mogelijk is.
Probeerde via text message tijdelijk wachtwoord op te vragen, echter lijkt de afzender een scammer. Meer mensen last van?
Ik heb 3 mails in 2 dagen gehad van FB dat ik een nieuw level heb bereikt, terwijl ik de laatste tier al in augustus heb behaald. Ook daar word gevraagd in te loggen. Niet gedaan uiteraard.
Toen ik platinum haalde kreeg ik dagen achterelkaar een mail om me te feliciteren met m'n nieuwe status. Uiteindelijk maar gebeld of ze daarmee konden ophouden. Vandaag de 2e mail ontvangen dat ik nu level gold heb gekregen. Online en in de app ben ik nog steeds platinum...