Ik zal proberen hier een referral lijstje bij te houden: $10 aanmeld bonus bij Topcashback.com Mr. Rebates Gift Card bonus bij Ebates Euroclix Ippies Cashbacktotaal
Ik heb mr rebates een aantal keer gebruikt icm hostelworld... elke keer de rebate snel op mijn mr rebate account. Nog geen ervaring met het overmaken van dit account naar mijn eigen account
Ik gebruik eigenlijk twee cashback sites: www.haalmeeruitjecard.nl, welke is gelinkt aan mijn Bijenkorf Mastercard (je moet dus betalen met deze kaart om cashback te krijgen), en www.shopkorting.nl, die niet is gelinkt aan een bepaalde kaart. Hier geef ik dus de voorkeur aan, zodat ik kan betalen met m'n AMEX FB kaart
IK ben tot nu toe heel positief over Topcashback.com, de afgelopen zomer een aantal hotelovernachtingen via geboekt en al recht op 50+ dollar terug (bij bijv boeken via ACCOR.com en Hotels.com) gratis omdat je via een andere site klikt
Ik gebruik zelf veel EuroClix. Cashback bij gigantisch veel sites. Heb hier over de jaren heen al zeker 1000+ euro gespaard en uit laten betalen! Voor een referral link met bonus voor zowel jou als mijzelf, kan er natuurlijk een privé bericht gestuurd worden
Het is altijd goed om even te kijken waar de beste refund is, want dat wil nog wel eens veranderen. Topcashback & Mr. Rebates zijn ok, ebates is ook nog een goed alternatief. Meer info in dit artikel
ik probeerde je referral link er al uit te halen, maar die werkt niet meer. die van je handtekening zet ik in de openingspost
@high_class dank, heb het artikel van 5 oktober 2014 net aangepast met de juiste link voor ebates.com (momenteel USD5 sign on premie);
Thanks! http://www.euroclix.nl/index?SRef=ajUFemp Altijd van te voren checken wat het gunstigste is natuurlijk, fijne aan EuroClix vind ik dat het bijna alle grote Nederlandse en Belgische sites support. Wat ik al zei, heb echt al een paar tripjes terugverdiend hiermee.
Naast Euroclix is er ook ippies. Gebruik ik zelf vooral de pizzabestellingen by NY Pizza https://www.ippies.nl/aanmelden?u=ODQzNzg=
heb zelf goede ervaringen met spaarwinkelen.nl. voortaan zal ik ook mr. rebates gebruiken om ihg of accor hotels te boeken
Paar dagen, maar is wel afhankelijk van waar is geboekt? Uitbetaling van cashback kan wat langer op zich laten wachten, ook weer afhankelijk van de site.
klopt. bij topcashback duurt het 4 tot 5 weken voor je je kan laten uitbetalen bijv. maar het is wel de moeite waard. ik heb binnen 2 maanden al 100 euro terug