De lounges waar ik in '14 ben geweest:
Crown Lounges (vaak in 2014) - ok, eten is overwegend matig, de ruimte is wel ok
SkyTeam Lounge LHR (paar keer in 2014) - ok tot goed, qua eten meestal wel 2 verschillende warme opties, deserts, veel bier/wijn opties, de ruimte is ok (beneden vaak (veel) drukker dan boven). De relax ruimtes zijn fijn.
Alitalia Lounge LIN (januari '14) - hm, niet goed. Wat mij betreft is de enige redeeming quality dat ze verse espresso voor je zetten. En leuk uitzicht op de runway/taxi-baan.
EY Business & First op AUH (de kleinere (blijkbaar) (april '14) - prima, fijne douches (waar ik gelijk gebruik van kon maken), ook daar prima eten en koffie on demand.
Contract Lounge op KTM (juni '14) - meh, voor Nepalese begrippen wel redelijk, maar kan niet tippen aan Euro/Midden Oosten lounges.
EY Al Dhabi AUH (juni '14), blijkbaar was (is?) de Al Reem 'under construction' - de lounges voor niet C/F, maar wel elite passagiers. Er was eten, drinken maar weinig zitplaats. Meh.
AF Lounge MUC - meh, niet veel opties om te eten, ruimte zelf is een muffe ruimte zonder uitzicht
Aspire Lounge EDI (oktober '14) - wel ok. Redelijk eten, redelijk drinken, redelijk ruimte.
AF Lounge NCE (oktober '14) - meh, eten matig, drinken ok, een grote ruimte, met een klein afgeschermd gedeelte voor La Premiere.
AF Lounge CDG 2F (november '14) - eten is redelijk goed, drinken ook, ik vind de ruimtes niet handig ingedeeld. Beneden is vaak (veel) rustiger dan boven (waar je binnenkomt)
AF Lounge CDG 2G (november '14) - slecht, klein, geen eten op wat crackers na, slechte drank selectie, vol, geen ramen. slecht.
Contract Lounge op BIO (november '14) - MOEILIJK te vinden, als je van kleffe voorverpakte broodjes houdt is het de motherload, verder wel ok-ish.
Contract Lounge CPH (november '14) - wel ok. weinig eten, ok drinken, inrichting en ruimte op zich zijn leuk, met een half-verzonken level met zitjes met uitzicht op de vliegtuigen.
Klik om te vergroten...