BAGAGE SERVICE? Check-in luggage thuis laten ophalen

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Cynth, 17 sep 2022.

1. Cynth

Cynth Newbie

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Hallo allemaal,

Ik ga volgende week op reis en wil het liefst zoveel mogelijk check-in bagage meenemen (6 stuks). Iemand vertelde mij recent over luggo.nl / goluggo.nl. Zij had haar bagage al een dag van tevoren laten ophalen door deze service.
    Helaas kan ik daar niet terecht. Ik vlieg namelijk met KLM en buiten Europa.
    Ik heb ook al eens eerder (met 3 stuks bagage) juist een UberXL geboekt. Ik dacht dan kan het desnoods nog op de grond tussen de bankjes in, maar volgens de chauffeur mocht er geen bagage op die manier vervoerd worden. Iets met beschadigingen/verzekeringen ik weet niet precies. Hij heeft me wel uiteindelijk gelukkig wel op Schiphol afgezet, maar nu ik nog meer bagage mee wil nemen wil ik het er niet op wagen.

Het proberen te regelen met familie/vrienden etc zou een optie kunnen zijn, maar ik wil niemand lastig vallen en dus het liefst van zo een soort service gebruik maken.
    Ik wil het ook niet versturen/verschepen - ik wil het echt graag op deze manier meenemen.

Kennen jullie toevallig iets? Of een andere oplossing in gedachte?

Alvast super bedankt!

2. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    123
    Ik begrijp de vraag niet goed. Is het probleem dat je met 6 koffers naar Schiphol wil? Das eenvoudig op te lossen. De meeste taxibedrijven hebben busjes naar Schiphol zodat je met 4 personen en bagage kunt rijden. Vaak ietsje duurder maar wel een vast bedrag. Gewoon busje boeken voor jou alleen. En je koffers

3. Cynth

Cynth Newbie

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Klopt dat is de vraag. Thanks ik zal eens informeren bij een taxi bedrijf. Bij UberXL (dat is dus zo een busje) mocht bagage dus alleen echt in de kofferbak en die was dus niet groot genoeg.

4. Cynth

Cynth Newbie

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Maar ik vroeg me daarbij trouwens ook af of iemand een soortgelijke service als luggo kent. Waar ze je bagage dus al een dag of 2 dagen van tevoren thuis komen ophalen en op Schiphol droppen.

5. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    123
    Ik kan het uiteraard alleen voor mijzelf zeggen maar wij zijn regelmatig met 2 personen en 6 koffers met een busje van de UTC naar Schiphol gebracht vanuit Utrecht.

6. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.392
    Trofeepunten:
    508
    PostNL had eerder de bagageservice, dat werkte perfect. Bagage werd thuis opgehaald en was op Schiphol af te halen bij de lockers op -1, onder de KLM incheckbalies. Ik heb daar een aantal keren gebruik van gemaakt en hierbij wat dingen om rekening mee te houden. Over PostNL was ik zeer positief, want ze gaven een tijdvak aan van 2 uur waarin ze de bagage thuis ophaalden (is soms 3 of 4 uur) en ze leverden de bagage af op een centrale plaats op Schiphol, zeker als je KLM vliegt. Ik kan aanraden om die aspecten te checken.

Deel Deze Pagina