Altijd netjes om het eindresultaat te vermelden. Het is uiteindelijk heel wat anders geworden.
Via een status match van Airberlin naar Topbonus Gold (vanaf FB-Gold, handig duitse collega's

) heb ik ook OW Sapphire, dus zelfde privileges als ik zou vliegen met een Skyteam partner als FB Gold.
Dus nu ook gewoon lounge access en als de aansluiting wordt gemist, dan sta je ook niet achteraan in de rij. Voor 2900 euro zitten we dus met zijn 3'en in Australie (Heen BNE, terug via MEL). Ik ga er vanuit dat de prijs niet veel lager gaat worden.
Overstappen op HKG komt ook goed naar voren in de reviews. Hopelijk kunnen we in de lounge een lekkere douche nemen. Ga er een beetje vanuit dat ze niet te moeilijk doen om mijn dochter van 3 mee te nemen als 3de persoon (iemand ervaring?).
In de boeking bij Cathay, was al te zien dat ik Sapphire status had, aangezien er maar voor 1 persoon een stoel te kiezen was. Nu maar op tijd inchecken, zodat we met zijn 3'en bij elkaar zitten. Iemand tips dit anders te doen?.
Mijn OW Sapphire status behouden, wordt een lastig verhaal denk ik. Vlieg niet elk jaar 8 weken naar down under. (FB-Gold en SA-Silver is wel voldoende)
Klik om te vergroten...