InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. bernard

bernard Blue Tier

Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Probeer eens een vrijdagvlucht vanaf een UK veld naar amsterdam. liefst easyjet. Stagweekends zitten bijvoorbeeld op Belfast international zich vol te laden en gaan gewoon straalbezopen aan boord. Heb ze met glazen whisky naar binnen zien gaan. Complete anarchie tijdens de vlucht. Vlieg al jaren terug via london met BA om dit te ontlopen.

VinceG vindt dit leuk.
  2. Hildo

Hildo Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Op zich is dat wel netjes. Normaal gesproken draai je daar zelf voor op. En is terecht! Als je geen maat kunt houden hoor je niet in een vliegtuig thuis. Of eigenlijk in geen enkel publiek transport middel.

3. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.020
    Trofeepunten:
    333
    KLM vanaf Aberdeen of Manchester is net zo erg. Ochtendvlucht op vrijdag zitten de lounges vol en iedereen is aan het tanken.

4. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.271
    Trofeepunten:
    223
    Ik ga in oktober naar Peru. De laatste nacht is in Cusco en ik vlieg de volgende avond met AF retour naar Europa. Die vlucht vertrekt om 20.55.

Nu zit ik te kijken naar de vlucht CUZ-LIM. Ik heb geen zin om uren op het vliegvled van Lima door te brengen (heeft AF voor BC toegang tot een lounge trouwen?), maar ook geen zin om door vertraging van de binnenlandse vlucht mijn vlucht naar CDG te missen (aparte tickets). Geen idee hoe de weersomstandigheden daar zijn en of die het vliegverkeer belemmeren.

Wat zouden jullie doe qua planning, hoeveel overstaptijd zal ik nodig hebben? Is er iemand die ervaring heeft met H8 Sky Airline Peru, Jetsmart Airlines Peru en/of Latam Airlines Peru? Is er een site waar ik de performance van die vluchten kan checken?

5. Thom

Thom Newbie

Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    18
    Vorig jaar in Peru geweest - ook in Cuzco & Lima

Onze vlucht (CUZ-LIM) werd op dag van vertek geannuleerd ivm weersomstandigheden in Lima, kan daar flink mistig zijn in Lima. Zijn toen op dezelfde dag omgeboekt met een van de andere miljoenen LATAM vluchten die op dezelfde dag ging, maar heel veel keuze in vluchten was er niet meer.

Air France heeft toegang tot een lounge in Lima (zelfde als alle airlines vlm), een van de betere lounges waar ik ben geweest, zeker voor een contract lounge. Prima om een aantal uurtjes te vertoeven

westi vindt dit leuk.
  6. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.156
    Trofeepunten:
    223
    Ik ben 2 weken geleden teruggekomen uit Peru, met KLM.
    Lima heeft best een fijne lounge, Sumaq waar je terecht kan met KL/AF. Direct hiernaast zit de Hanaq lounge voor Priority Pass.

Mijn laatste week zat ik in Puerto Maldonado en een dag later (voor de zekerheid) vloog ik terug naar Lima.
    Van Lima naar Cusco vice versa vloog ik met Jetsmart en dat ging prima.

westi vindt dit leuk.
  7. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.271
    Trofeepunten:
    223
    Met welke maatschappij was jullie vlucht CUZ-LIM?

8. Thom

Thom Newbie

Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    18
    LATAM - verder prima ervaringen mee, en genoeg keuze in vluchten

westi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina