De nieuwe kaarten is het er niet meer ‘los’ op gedrukt maar echt in de kaart gezet. Dit zou moeten voorkomen dat het vervaagt zei ze. Dat was inderdaad ook een probleem.
Ik heb in 1,5 jaar wel 4 nieuwe kaarten gehad omdat het niet meer te zien was. Dus ze hebben nu eindelijk goede? Volgende week maar gelijk even een nieuwe laten maken!
Blijf hier maar parkeer upgrades naar Excellence krijgen. Afgelopen week weer een upgrade naar Privium Excellence aangeboden gekregen en vandaag voor later deze week weer een upgrade naar Privium Excellence. Dit zijn er nu al 4 (of5?) dit jaar edit: en nog steeds de volgende melding Fout bij het maken van de databaseconnectie Dit betekent dat de gebruikersnaam- en wachtwoordinformatie in het bestand wp-config.php onjuist is of er kan geen verbinding gemaakt worden met de databaseserver op localhost. Wellicht is de databaseserver van de hostingprovider offline.
Ja volgens mij ook. Maar houdt niet in dat ik het vaak negeerde en geen zin/mogelijkheid om te wachten en het damestoilet gebruikte!
Privium. 1. Laten we partneren met Amex, dan geven we gewoon elke Amexklant in Nederland een gratis volledig Privium + partnerabo 2. Goh wat is het druk in die lounges. We openen een paar extra lounges op Schiphol en ook op andere luchthavens 3. Goh wat is dat duur, die extra lounges. We gaan de abonnementstarieven voor onze eigen leden maar eens opschroeven.