Zelf heb ik al enige tijd de Amex platinum card en ondertussen zo'n half miljoen reward points op de teller. Omdat ik meestal KL/AF vlieg doe ik weinig met de verzamelde punten. Ooit een keer gebruikt voor het boeken van een hotel maar meer dan ook niet. Binnenkort wil ik de kaart opzeggen en een entry card nemen voor behoud van de gespaarde punten. Ik open dit topic om informatie te verzamelen over wat nu de beste aanbiedingen zijn om de reward points te gebruiken. Met de VS platinum kaart is dit veelal gunstiger maar wat nu met de punten van de Nederlandse Amex? Alle input is welkom
Is maar net waar je zelf naar opzoek bent. Economy tripjes? Business redemptions? Once-in-a-lifetime ervaring? Hotel overnachtingen? 500,000 punten is genoeg voor 5 nachten Conrad Malediven (met Hilton gold status) Je kan ook retour vliegen met Singapore First Class vanuit London of Frankfurt richting Azië (kan ook enkel met 2 personen en dan business terug) Of in Qsuites naar Down-Under / Nieuw Zeeland voor 2 personen Mede-forumlid @Bijzonderetickets heeft een aantal super blogs geschreven over meerdere vette punten redempties. Dus ja, wat wil je er precies mee doen?
Round the world ticket in business class kost 350K MR (280K asiamiles) voor de grootste afstand (1x wereld rond en zowel noordelijk als zuidelijk halfrond meepakken). Ticket kost cash 12K; dus krijg je 3,5cent per MR waarde ervan. https://flights.cathaypacific.com/e...light-award-chart.html#tab-item_1708324200520 Nooit je rekening betalen met MR; daar krijg je 0,3cent per punt voor. Dus zo’n 12x zo weinig.
Keer op pointsyeah.com kijken? Daar kun je kijken waar je je point zo efficient mogelijk kunt inzetten voor vliegtuigtickets of hoteltickets.