Mij lukt het toch met enige regelmaat. Het grootste probleem wat ik hem met het Hilton BRG is dat je bij vooruitbetaalde tarieven een cheque krijgt. Zeker als je in de US boekt dan krijg je een cheque met USD. Probeer die maar eens te verzilveren zonder (hoge) kosten, waardoor het helemaal niet goedkoper is. Hier voer ik met Hilton al jaren discussies over en soms lukt het mij dan ook om de kosten bij uitzondering retour te krijgen op mijn CC of zelfs bankrekening.
Keer een cheque gekregen twv 200$ gevraagd hoe ze verwachten dat ik die ging inwisselen. In NL idd soms mogelijk maar met kosten. In US niet want dan heb je US paspoort nodig. Uiteindelijk een “tegoed” in “mijn account” gekregen die ik kon toewijzen aan een flex boeking in de US waar ik dan even voor moest bellen. Prima oplossing maar kan zeker klantgerichter.
Nope, want de support desk moet de exacte prijs ook kunnen vinden. Een print screen kan "gephotoshopped" worden, dus dat accepteren ze doorgaans niet. Grootste frustratie is dat de service desk 24/48 uur heeft om te reageren, waardoor de gevonden deal soms al weer weg is.
Mangrove Beach Corendon Curacao All-Inclusive Resort, Curio by Hilton is nu te boeken! Reserveringen vanaf 4 september.
Ben zeer benieuwd hoe dit hotel en zijn klantervaring gaat positioneren. Corendon en Curio gasten zitten normaal gesproken niet snel samen. Misschien niet eens in hetzelfde vliegtuig. Laat staan met een café au lait (dat is koffie met melk schat)
En als ondernemer met verblijfsaccommodatie die ik verhuur via o.a. Booking, kan ik beamen dat het ook voor de ondernemer erg tegen valt, de 10% korting komt volledig voor kosten van de ondernemer met de claim van Booking dat "Genius gasten vaak een duurdere kamer boeken want het zijn onze meest reizende gasten" Genius Level 1 bereik je tegenwoordig simpelweg door het aanmaken van een account (dit was 2 boekingen in 24 maanden) dus dit zijn al helemaal niet de meest reizende gasten! Genius Level 2 wordt bereikt na 5 boekingen in 24 maanden. Booking doet zijn "goede" reputatie weer eer aan door alleen over de rug van de ondernemer voordelen aan te willen bieden en zelf ook maar 0.0 bij te dragen, in tegenstelling tot Hotels.com (wat onderdeel van Expedia is overigens) Dit heeft mij ook doen besluiten om volledig te stoppen met het genius programma.
Ik heb tot nu toe 4 keer dit jaar een Hilton hotel geboekt (Hampton, Garden Inn, DoubleTree) en de leden prijs was goedkoper of gelijk aan booking.com. Zelfs met Genius korting. Ook waren de voorwaarden flexibeler. Buiten dat ik een Hilton nooit via Booking zou doen, want dan heb je geen punten + status benefits gelden volgens mij dan ook niet.
Nieuwe promo in NL, Duitsland en VAE, 10% korting op food/beverages for non status/silver 25% voor Gold/Diamond. Daarnaast 500 pts als je niet verblijft en alleen komt eten.
Dank voor de tip. Vanochtend net een overnachting geboekt in Soestduinen, maar ook 3 nachten Dubai (Waldorff Astoria) in december (Air France La Premiere) Ik ben in ieder geval happy met de promotie. Moet je jezelf nog ergens registreren voor de promotie, want dat zag ik niet zo snel.
Ik had van de week een brief op de kamer liggen (HGI Munich Messe) dat dit van toepassing is vanaf €20 spend.
Ik zat me al af te vragen wanneer de nieuwe Hilton promo kwam, maar zie hier. 2X Bonus points voor verblijven tussen 7 september en 31 december.
Interessant! Zit in Oktober 8 nachten met het gezin (6 mensen) in Hilton Dubai The Walk. Geen goedkoop, maar wel een top hotel. Maar nu, met de diamond status én deze promotie kan me dat wel eens heel veel punten op gaan leveren. Thanks for sharing!
Hmm ik zit eigenlijk altijd in de appartementen van de woontoren, die zijn prima naar mijn mening, dus niet die van het 'hotel', daar kan ik geen mening over geven
Ligt er aan waar je voor gaat. Ga je voor het nieuwste van het nieuwste, dan kun je bijvoorbeeld beter naar Waldorf kijken. Ga je voor een heerlijk verblijf aan het (prive) strand? Dan is dit wel een uitstekend hotel voor je. Zag gisteren nog een leuke review voorbij komen hierover
Waldorf Palm inderdaad geweldig! En ik vind eigenlijk Sofitel the Palm nog iets fijner (maar mag ik hier natuurlijk niet zeggen want is geen Hilton). Dat hotel is iets gezelliger en een heerlijke gym, Spa en strand!
Er is hier nog nooit over Hilton Impresario gesproken zag ik. Ik kende het zelf ook nog niet, maar ben er zeer enthousiast over. In het kort, bij Conrad, WA en LXR krijg je: - $ 100,00 hotel credit; - upgrade; - gratis ontbijt; - laat uitchecken; - dubbele Honors punten. Prijs is gelijk aan flexibele tarief. Regelmatig promoties zoals derde nacht gratis, vierde nacht gratis, etc. Heb er ook over geschreven op mijn blog voor de geïnteresseerden. Ga er zelf beslist gebruik van maken. Iemand hier die het al eens gebruikt heeft?