Snelle vraag. Hoe zit het met lounge access bij aankomst? Ik vlieg morgenvroeg van Berlijn naar Amsterdam (06:00, geen plezier) en zou in Amsterdam graag even willen zitten en wat drinken/eten voor de dag te beginnen. Mag dit?
Een bekentenis: ik neem altijd de thee mee uit mijn hotelkamers om die vervolgens thuis op te drinken met honing. #insideflyerconfessions
Vandaag is het alweer 2 jaar geleden dat m'n grootste held in m'n leven uit deze wereld ontnomen werd... Maar ik heb z'n reismicrobe er gelukkig aan over gehouden Dit was in 2011 in Borneo.
Sinds enkele dagen ontvang ik geen updates meer in mijn mail, zodra er een nieuw bericht op de website is geplaatst. Ik heb zelf niks aangepast ...? Hoe zet ik dit ook alweer aan? Ik kan het nergens meer vinden.
the-song-has-ended-but-the-memories-linger-on oo medereizigers vandaag zo'n droevige maar mooie dag gehad. Met vele mede-fans van the Cranberries samen buiten hun liedjes zingen..Dolores O'Riordan lag er zo vredig bij...ik ben zo vereerd dat ik haar een paar keer heb mogen ontmoeten.. https://www.independent.ie/entertai...to-cranberries-dolores-oriordan-36513124.html vaarwel lieve Dolores...Sos sa tsíocháin ! (Irish for rest in Peace..)
Ik vraag me af waarom ik niet op de site van Southwest kan komen. www.southwest.com krijg ik steeds de melding ''access denied'' op zowel pc, telefoon etc.
Groetjes uit @Lounge52 rustig genoeg hier, geen wachtrij voor douches. Nu fris en fruitig richting de gate zo KL835 in en vliegen maar. (Meneer we hebben nog een stoel over dat is 128k miles om te upgraden..., ik of 900eu of 650 en 40k miles...., nou laat dan maar.)