HiltonHotelFans wrote:Mooie aanbieding van American Express: (The American Express Platinum Card)
25.000 punten kado! Dit is een mooi KLM ticket.
Bonusoffer
Haha begint net een referral wedstrijd hier te worden 😉
Mooie aanbieding van American Express: (The American Express Platinum Card)
25.000 punten kado! Dit is een mooi KLM ticket.
Bonusoffer
dat is een vrij standaard aanbieding. 25.000 AMEX punten zijn 20.000 FB Miles, daarmee krijg je een awardticket binnen Europa.
Status // Airlines: FB Plat, AA EXP // Hotels: Accor Plat
FBAMEX? NeverNotFlying.com // Video's? youtube.com/NeverNotFlying
Was hoofdredacteur voor de InsideFlyer.nl frontpage, maar niet meer.
Iemand had mijn FBAMEX refferal link verwijderd :rolleyes:
Skywalker88 wrote:is ook mijn ervaring, denk oa vanwege de hoge transactiekosten die ze rekenen.. het is dat de kaart eerste gratis en je FB miles mee kan sparen, anders hou ik het gewoon bij de veel goedkopere en overal geaccepteerde mastercard.
Op basis van dit bericht gaat de EU de creditcard bedrijven blijkbaar een handje helpen om het gebruik goedkoper te maken: https://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/ing_groep/23464105/__Brussel_beperkt_kosten_creditcards__.html
is ook mijn ervaring, denk oa vanwege de hoge transactiekosten die ze rekenen.. het is dat de kaart eerste gratis en je FB miles mee kan sparen, anders hou ik het gewoon bij de veel goedkopere en overal geaccepteerde mastercard.
Mike wrote:ik moet echt zeggen dat de Amex (heb hem pas sinds kort) me E C H T !!!!!! tegenvalt!In Azie word hij echt bijna nergens geaccepteerd (behalve in hotels dan) het is letterlijk in elke winkel: You dont have a visa or mastercard? En moet ik mijn MC gebruiken in plaats van mijn Amex.
Merk dat ook, maar in 9 v/d 10 keer als ik zeg dat ik dan wel ergens anders ga winkelen kan het ineens wel 🙂
ik moet echt zeggen dat de Amex (heb hem pas sinds kort) me E C H T !!!!!! tegenvalt!
In Azie word hij echt bijna nergens geaccepteerd (behalve in hotels dan) het is letterlijk in elke winkel: You dont have a visa or mastercard? En moet ik mijn MC gebruiken in plaats van mijn Amex.
FB020 wrote:Heb je platinum link geprobeerd maar kreeg een email dat de aanvraag is afgewezen omdat de platinum aanbieding niet meer bestaat / is gewijzigd.
Hi, ik had in eerste instantie de Gold referral link aangepast, omdat je daar voor zou gaan (toch?)
Wat Kilian al aangeeft, stuur me ff een PM met je email, dan stuur ik je direct een link door. Graag, houd ik ook een paar punten aan over.
Status // Airlines: FB Plat, AA EXP // Hotels: Accor Plat
FBAMEX? NeverNotFlying.com // Video's? youtube.com/NeverNotFlying
Was hoofdredacteur voor de InsideFlyer.nl frontpage, maar niet meer.
Iemand had mijn FBAMEX refferal link verwijderd :rolleyes:
FB020 wrote:Heb je platinum link geprobeerd maar kreeg een email dat de aanvraag is afgewezen omdat de platinum aanbieding niet meer bestaat / is gewijzigd.
Als je mij een PM stuurt met je e-mail dan stuur ik je een nieuwe aanvraag link als je wil. Dit levert 25.000 punten op na besteding van 1000 euro.
SVDH wrote:ohja, zie ik nu ook. Ik heb de referral-link voor de Gold inmiddels geupdate in het artikel.
Ik kan natuurlijk ook een email 'nieuwe stijl' toesturen.
Heb je platinum link geprobeerd maar kreeg een email dat de aanvraag is afgewezen omdat de platinum aanbieding niet meer bestaat / is gewijzigd.
jvz wrote:Is die ook het eerste jaar gratis (als je al FB Amex hebt) ?
Nee volgens mij betaal ik er gewoon voor
Sanne von Kriegenbergh wrote:Zojuist mijn green card ontvangen die ik volgend jaar wil gebruiken voorr al mijn aankopen in het buitenland. Ik heb hiernaast ook een silver flying blue card... ben benieuwd of ik de welkomst rewards points a 5.500 .. ga ontvangen na mijn spend van minimaal 100 eur.
Is die ook het eerste jaar gratis (als je al FB Amex hebt) ?
Sanne von Kriegenbergh wrote:Zojuist mijn green card ontvangen die ik volgend jaar wil gebruiken voorr al mijn aankopen in het buitenland. Ik heb hiernaast ook een silver flying blue card... ben benieuwd of ik de welkomst rewards points a 5.500 .. ga ontvangen na mijn spend van minimaal 100 eur.
Nice! Ik ga hem ook aanvragen. Toch mooi 2 punten per eurie 🙂
Zojuist mijn green card ontvangen die ik volgend jaar wil gebruiken voorr al mijn aankopen in het buitenland. Ik heb hiernaast ook een silver flying blue card... ben benieuwd of ik de welkomst rewards points a 5.500 .. ga ontvangen na mijn spend van minimaal 100 eur.
Ik heb nog membership rewards staan van familieleden die het niet gebruiken. Omzetten naar airmiles komt kwa ratio (0.8) wel een beetje hetzelfde overeen als een FBamexSilver. 5 points voor 4 miles. Is dit het waard of zijn er betere manieren om deze punten te spenden? Liefst wel voor vluchten.
OK, zag je aanpassing. Lijkt erop dat de hele referral tool en voorwaarden zijn aangepast . Je krijgt de punten dus niet meer meteen en mag 6 maanden geen basic/supp lid zijn geweest.
Op dit moment wordt dit onderwerp 1 gebruiker ( Sander5993 ) bekeken.
Onlangs bekeken door gebruikers: Samstien 33 minuten geleden.
- 22 Forums
- 4,324 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 43 Online
- 5,336 Leden