Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Het is binnenkort weer mogelijk om gebruik te maken van Drive-inchecken op P3 van Schiphol Parking. Middels Drive-inchecken heb je de mogelijkheid om tijdens piekperiodes kosteloos je bagage af te geven en in te checken op P3 Lang Parkeren. Deze service is tussen 21 april en 4 mei 2023 beschikbaar voor passagiers van KLM, Transavia of TUI. Wil je de komende periode parkeren op P3 lang parkeren, dan krijg je met een ANWB lidmaatschap 10% korting op het parkeertarief. Parkeer je liever ergens anders, dan zijn er ook genoeg andere parkeermogelijkheden op en rondom de luchthaven.
Drive-inchecken voor KLM, TUI en Transavia
Als je parkeert op het P3 parkeerterrein van Schiphol, dan is het niet meer nodig om je bagage mee te nemen in de shuttlebus als je gebruik maakt van Drive-inchecken. Als je voldoet aan bepaalde eisen, dan kun je op het parkeerterrein je bagage al afgeven en inchecken.
Je koffer moet uiterlijk 90 minuten voor vertrek ingecheckt zijn. Het mag tevens geen afwijkende bagage zijn. Reizigers met een huisdier kunnen ook geen gebruik maken van deze service. Alle reizigers moeten persoonlijk aanwezig zijn tijdens het inchecken op P3. Het is op dit moment nog niet duidelijk wat de exacte openingstijden zijn, maar in het verleden was de service beschikbaar in de vroege ochtend.
Gratis shuttlebus
Na de afgifte van jouw bagage kun je met de gratis shuttlebus naar Schiphol. Je hoeft dan niet meer langs de check-in balie maar kunt direct doorlopen naar de veiligheidscontrole. Na terugkomst van je reis moet je de bagage wel ophalen van de bagageband. Deze neem je op de terugreis wel zelf mee in de shuttlebus tussen de terminal en het parkeerterrein. Het is niet mogelijk om je koffers op te halen bij Drive-inchecken op P3.
Afbeeldingen ©Schiphol
Geef een reactie