Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Als onderdeel van de InsideFlyer ‘Return To Travel’-promotie geven we spannende prijzen weg om te vieren dat het toerisme langzaamaan weer op gang komt.
Meer: ‘Return to Travel’ Giveaways – InsideFlyer viert de herstart van reizen
Win een tegoed van £200 van Blacklane
Als je je reis in stijl wilt beginnen of eindigen, kan een tegoed van £ 200 bij de wereldwijde luxe autoservice Blacklane erg handig zijn – en dat is wat de gelukkige winnaar van vandaag zal ontvangen.
Blacklane is een praktische, exclusieve en betrouwbare optie voor alle soorten transfers. Of het nu gaat om een rit van/naar de luchthaven of een belangrijke afspraak – de professionele chauffeurs van Blacklane zorgen voor een vlotte reis.
Blacklane-voertuigen zijn altijd luxe, beschikken over een hoogwaardige uitrusting en worden regelmatig gereinigd en gedesinfecteerd.
Schrijf je in
Om kans te maken op de prijs van vandaag: download de Blacklane-app en maak hier (gratis!) een account aan – als je er nog geen hebt. Registreer je vervolgens via de volgende link op onze promotiepagina.
Voorwaarden voor deelname
GEEN AANKOOP NODIG OM DEEL TE NEMEN OF TE WINNEN. HET DOEN VAN EEN AANKOOP OF BETALING VAN ENIGE VORM ZAL UW KANS OP WINNEN NIET VERGROTEN. NIETIG WAAR VERBODEN OF BEPERKT DOOR DE WET.
Een winnaar wordt willekeurig getrokken uit alle registraties en deze wordt binnen 14 dagen na het einde van de Return To Travel-promotieperiode via e-mail op de hoogte gebracht. In het geval dat de winnaar niet binnen 7 dagen op deze aankondiging reageert, wordt de prijs niet aan hem of haar toegekend en toegewezen aan een nieuwe winnaar. U kunt één keer per dag deelnemen.
Door deel te nemen aan deze actie gaat u ermee akkoord e-mails van InsideFlyer te ontvangen, maar u kunt zich daar natuurlijk op elk moment voor afmelden.
Door deel te nemen aan deze promotie gaat u automatisch akkoord met het privacybeleid van ons en onze partner.
InsideFlyer en onze partners zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat prijzen correct worden ontvangen, maar kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor fouten door derden (bijv. levering) en andere problemen buiten onze controle (bijv. COVID-19-gerelateerde sluitingen).
Geef een reactie