Gratis mycitizenM+ lidmaatschap t.w.v. € 120 voor KLM klanten2 min leestijd

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

KLM en de Nederlandse hotelketen citizenM zijn een leuke samenwerking gestart. Ter ere daarvan krijgen klanten van KLM een gratis mycitizenM+ lidmaatschap ter waarde van € 120. Met mycitizenM+ krijg je onder meer 10% korting op overnachtingen, gratis late check-out en korting op eten en drinken in het hotel. Check het artikel voor alle details!

Korting met KLM en citizenM

KLM en citizenM slaan de handen ineen en vieren dat met een gratis lidmaatschap op mycitizenM+. Wat de nieuwe samenwerking precies inhoudt is niet helemaal duidelijk, maar voor korting zijn we natuurlijk altijd in. Kudos voor een van onze actieve forumleden die dit heeft gedeeld. Als klant van KLM, en iedereen die deze link gebruikt, kun je jezelf aanmelden voor het gratis lidmaatschap. De benodigde informatie voor het gratis lidmaatschap geef je gemakkelijk op middels het formulier.

Het gratis lidmaatschap is 12 maanden geldig. Normaal kost dit € 10 per maand. De korting staat dus gelijk aan € 120 voor een jaar. Vergeet niet het lidmaatschap tijdig op te zeggen als je na een jaar niet door wil met een betaald mycitizenM+ abonnement.

Benieuwd naar hoe het is om bij citizenM te overnachten? Check dan onze uitgebreide review over het citizenM Los Angeles Downtown. Of bekijk de video impressie ons YouTube kanaal!

Voordelen mycitizenM+

Maar wat levert het mycitizenM+ lidmaatschap precies op? Leden krijgen altijd 10% korting op een overnachting en hebben tot 48 uur van tevoren een gegarandeerde kamer. Daarnaast is een late check-out kosteloos voor leden (indien beschikbaar). Verder levert mycitizenM+ een ‘upgrade’ op naar een kamer met een ‘premium’ uitzicht (indien beschikbaar). In de praktijk zal dat een kamer op een hogere verdieping betekenen. Tot slot geldt er een korting van 10% op eten en drinken, helaas is het ontbijt uitgesloten van de korting. Meer over mycitizenM+ kun je hier lezen.

Hotels van citizenM zijn onder meer te vinden in Amsterdam, Rotterdam, Londen, Parijs en Rome. Maar ook buiten Europa is de keten te vinden. Bijvoorbeeld in wereldsteden als New York, Miami, Los Angeles, Taipei en Kuala Lumpur.

Bron foto’s: InsideFlyer – Christian

Reacties

  1. Mattijs zegt

    Leuk aanbod om eens te proberen, daarom zojuist het formulier ingevuld. Valt me op dat ze niet naar een KLM lidmaatschap nummer vragen? Verder aan het eind kreeg ik de melding dat ik mee doe aan een ‘raffle’…en geen bevestiging verder in de inbox van mijn mail. Kortom…voelt een beetje als dat ik nu mijn gegevens ergens heb achtergelaten zonder dat ik weet wat er verder gebeurt…

  2. Mattijs zegt

    Hi Christian, vanmorgen via de chat contact gehad. Helaas geen goede 1e indruk van de klanten (gasten) service. Werd tot drie keer toe van medewerker gewisseld en moest dan wederom het verhaal opnieuw uitleggen.
    Na de derde keer is de medewerker gaan kijken, maar kon mij niet verder helpen. Het leek er zelfs op dat hij/zij nog nooit van deze actie had gehoord en heeft uiteindelijk gezocht op mijn email zonder succes. De vraag is nu intern doorgestuurd naar een andere afdeling, die alleen via mail contact met mij opneemt.

    Kortom, leuke actie maar werkt dus niet en eerste indruk van het bedrijf is slecht.

    Zijn er toevallig mensen hier bij wie het wel is gelukt?

  3. Jeroen van Beusekom zegt

    Zelfde ervaring Mathijs. Afwachten maar. Ik ben benieuwd of er iemand is die wel wat heeft gehoord?

  4. Wally zegt

    Iemand al iets vernomen? Vorige week ook aangemeld, maar geen enkele e-mail ontvangen.
    Zojuist gechat maar de medewerker kent de actie niet.
    Er is niets te vinden in hun systeem van een registratie.
    Dat kan heel goed kunnen, want het aanmeldformulier is via een derde partij gehost, dat zou dan handmatig(?) overgezet moeten worden naar hun systeem.

    Al met al een slechte eerste indruk.

  5. Mattijs zegt

    Hallo,

    Tot mijn verrassing kreeg ik vanmiddag eerst een mail om mijn wachtwoord te wijzigen en vervolgens een mail dat ik lid ben geworden. Meer mensen inmiddels de mail ontvangen?

    Mattijs

    • Wally zegt

      Hier idd ook vanmiddag eerst een mail m.b.t. wachtwoord wijzigen en daarna de tweede mail incl factuur.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *