Zwangerschapsverlof

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Flying doc, 5 nov 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Nu is het geval dat ik noch mijn geliefde een baarmoeder hebben. Dit is misschien best jammer aangezien flying blue een speciale optie heeft in de kleine lettertjes, namelijk; zwangerschapsverlof. Dus mocht je een rekwalificatie (net) niet halen vervalt je status niet lijkt het.

    ¹ one request per maternity leave, to be submitted after membership level is lost.

    Ik viel van mijn stoel toen ik het las. Wie heeft hier ervaring mee en wat zijn de voorwaarden? Is het eerste jaar van mijn nieuwe stofzuiger/kamerplant/goudvis ook kwalificerend als maternity leave?
     
    jongesander en TravelTheWorld195 vinden dit leuk.
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Het zo goed mogelijk benutten/uitmelken van FFP's just got to a whole new level:p
    Maar nee, heb er geen ervaring mee:D
    Ik ben ook wel benieuwd of iemand deze regel al eens heeft gebruikt en hoe gemakkelijk de toezegging van het behouden van status werd gedaan!
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. Roderik

    Roderik Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    Ik ben ook erg benieuwd naar eventuele ervaringen. Kan bij de geboorte van een kind de status met een jaar worden verlengd als je het level niet behaald?
     
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Zie bijlage
    CE094861-8DC5-4B7A-B857-B4E6359AFCA3.jpeg
     
    Roderik vindt dit leuk.
  5. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    ja, vorig jaar gebruikt om Silver status van mijn vrouw te behouden. Doet KLM heel soepel, met zwangerschapsverklaring. Je krijgt het aantal benodigde XP om aan het niveau te komen, waarna je weer op nul staat met de hogere status. Inmiddels is ze platinum met me via Platinum for two ;-).
     
  6. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Vorig jaar januari verliepen de miles van vrouw en zoon. Toen ik telefonisch berichtte dat ze in augustus zouden gaan vliegen, konden de miles on hold gezet worden. In september werden de bevroren punten weer teruggezet.
     

Deel Deze Pagina