Zurich airport

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Sanne von Kriegenbergh, 4 apr 2018.

  1. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Iemand ervaring met transfer op Zurich airport op 2 PNR's. Aankomst op KLM vlucht, doorvlucht op Singapore airlines vlucht (met checked baggage)?

    Is zurich een beetje een makkelijke(lees snelle) airport qua baggage ophalen en recheck-in?
     
  2. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Ik ben er twee x geweest om over te stappen op een Swiss vlucht (dus hoefde bagage niet opnieuw in te checken). Ik kan je alleen vertellen dat het vliegveld destijds (za ochtend en zo avond) bizar rustig was, er was echt niemand.
     
    Sanne von Kriegenbergh vindt dit leuk.
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik heb juist door een immense rij bij de paspoortcontrole bijna een vlucht gemist. Maar dat was ook LX-LX.
     
  4. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Zürich is wel link, want redelijk onvoorspelbaar. Ik moet bij aankomst altijd een beetje zoeken. Met bagage-handling geen ervaring.

    Indien je geen priority bij security hebt goed opletten welke rij je neemt. Er is een by-pass bovenlangs die vaak veel rustiger is. Vanaf security een goede 10 minuten rekenen om naar Gates E te komen (douanecheck en treintje).

    Twee uur op de grond in Zürich zou ik wel inbouwen.
     
  5. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Bij mij ging het redelijk soepel. Kwam uit Washington via Parijs met AF en moest mijn bagage ophalen en weer inchecken voor mijn vlucht met KL naar Amsterdam. Had 1 uur en 50 minuten. Ging zonder problemen. Hoe het gaat als je ook door de douane moet, kan ik je niet zeggen. Op Zurich geen ervaring mee.
     
    Sanne von Kriegenbergh vindt dit leuk.
  6. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ben al een paar keer op Zürich geweest.

    Een paar weken geleden stond er een gigantische rij te wachten om door de paspoortcontrole te gaan naar de E-gates, zelfs tot boven bij de roltrap! Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat er op dat moment veel vluchten naar Amerika vertrokken.

    Op de terugweg was het heel rustig en kon ik zo doorlopen bij de paspoortcontrole. Voor de rest trouwens een hele overzichtelijke luchthaven.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  7. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Ik vlieg een dagje eerder :) kan ik mooi nog even de stad in en een hilton stay bijschrijven
     
    lloydje33, Flyer1981 en FlyingFonz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina