WTA: World Travel Awards Winners 2015

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door high_class, 13 dec 2015.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik vraag me af wat de criteria zijn, waarop deze uitslag is gebaseerd! Naar mijn mening zijn er, als ik nu alleen even kijk naar het hard-product, vele betere airlines. Zal het soft-product dan zo bijzonder zijn, waardoor Hainan Airlines deze titel verdient? Iemand ervaring?
     
  3. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Hele lijst is een grap.

    Nog niet zo lang geleden in Hainan's B787 in business class gevlogen. Het zijn dezelfde stoelen als in Xiamen's B787. Redelijk comfortabel, maar zeker niet het beste product. Service is typisch Chinees. Efficiency boven vriendelijkheid. Eten is net zoals bij alle andere Chinese carrier niet naar binnen te krijgen.

    Etihad heeft de titel (world leading) waarschijnlijk alleen verdient vanwege hun Residence. Best First class werd zeker alleen hun hard product meegenomen, want hun soft product is bij lange na niet zo goed als bij de meeste Aziatische carriers.

    Best reward program: Skywards??? Really guys??

    Al met al een ranking die niks waard is, net zoals mijn mening:p SkyTrax, deze awards of want dan ook neem ik al een tijdje niet meer serieus.
     
  4. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    is t niet een beetje wie t meeste sponsorgeld betaald krijgt een leuke prijs?
     
    RSC09 en TravelTheWorld195 vinden dit leuk.
  5. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Geloof ik best! Wie betaalt, bepaalt..
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    In hoeverre is het hardproduct niet leidend? met de residence zetten zij een ongeevenaarde toon, waar geen andere airline bij in de buurt komt.
    Ik ben benieuwd welke aziatische carriers je beter vindt?
     
  7. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Residence vind ik nog een klasse boven F, wat op dit moment niemand anders heeft. Daar hoor je mij dus ook niet over, maar in mijn ogen heeft Etihad niet het beste F product. Waar het in businessclass vooral draait om het hard product, moet bij F ook het soft product goed zijn.

    Etihad heeft net zoals de andere twee carriers uit de zandbak cabine personeel wat komt vanuit alle hoeken van de wereld. Helaas leidt dit er wel toe dat er flinke verschillen zijn in het service level. Een hit or miss service. Als ik dan ook nog best vaak lees dat Etihad Airways het presteert om vaak halverwege de vlucht zonder eten te zitten in F, vind ik dat toch wel een ding. In het algemeen is het service level van Cathay Pacific en Singapore Airlines hoger en constanter.

    Ik heb nog geen Etihad Airways First Apartments gevlogen, maar voor volgend jaar staat er een trip gepland waar Singapore Airlines Suites head2head gaat met Etihad Airways First Apartments.
     
    high_class vindt dit leuk.
  8. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Zou dit de reden zijn? ;)
    http://www.dailymail.co.uk/news/peo...t-tears-flight-attendant-kneels-feed-him.html
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina